Na rynku

20 lat AHI Roofing

AHI ROOFING Polska, największy w świecie producent metalowych dachówek z posypką skalną, obchodzi w tym roku dwudziestą rocznicę działalności na naszym rynku.

„Kiedy weźmiemy pod uwagę ponad 50 lat istnienia marki AHI Roofi ng i GERARD Roofs na świecie, 20 lat to dość krótki okres. Jednak w ciągu tego czasu zrobiliśmy naprawdę dużo. Osiągnęliśmy wysoką pozycję na rynku, mamy wiele zaprzyjaźnionych fi rm dekarskich i handlowych, powiększamy grono zadowolonych klientów. Myślę jednak, że najlepszy czas dla nas dopiero nadchodzi.” – mówi Marek Skoczylas – Country Manager AHI Roofi ng.

Pierwsze dachówki AHI Roofi ng pojawiły się w naszym kraju w 1991 roku. Początkowo spółka zaistniała poprzez bezpośredniego importera, który zajmował się realizacją zamówień dla polskich odbiorców i sprowadzaniem dachówek produkowanych w fabryce w Nowej Zelandii. Rosnąca wśród europejskich klientów popularność dachówek AHI Roofi ng zaowocowała zainwestowaniem w pierwszy zakład produkcyjny w Europie w miejscowości Varpalota na Węgrzech. W tym ostatnim zainstalowano najnowocześniejszą linię technologiczną, umożliwiającą produkcję nie tylko paneli podstawowych, ale także gąsiorów, blach płaskich, wiatrownic i pozostałych akcesoriów. Obecnie całość sprzedawanych w Polsce dachówek z posypką pochodzi z taśm produkcyjnych AHI Roofi ng Varpalota.

Jednym z najważniejszych elementów polityki fi rmy jest zapewnienie swoim klientom jak najlepszej obsługi. Od wielu lat prowadzi ona z najlepszymi fi rmami handlowymi program specjalistycznych szkoleń handlowo-technicznych. Dzięki temu u każdego dystrybutora można się spodziewać fachowego doradztwa przy zakupie, a także stałego serwisu. O zasadach, jakimi kieruje się fi rma w działalności na polskim rynku mówi Artur Melanowicz Sales Manager: „W fi rmie AHI Roofi ng stawiamy na dobrą organizację sprzedaży. Kierujemy się dobrem zarówno klienta fi nalnego jak i samej fi rmy i jej pracowników.”

Na dachówki Gerard Roofs od początku udzielano 30-letniej gwarancji, a pierwsze wyprodukowane modele poprzednika profi lu Heritage wciąż dobrze chronią dachy, na których je położono ponad 50 lat temu. Dziś dachówki panelowe Gerard Roofs są najpopularniejszym pokryciem z posypką w Polsce. Przesądziły o tym zarówno względy jakościowe, jak i estetyczne. Asortyment dachówek metalowych Gerard Roofs obejmuje 5 modeli w 11 kolorach. Klienci mają więc do wyboru kilkadziesiąt wariantów aranżacji dachu w różnych stylach – od klasycznego do nowoczesnego. Oprócz dachówek podstawowych, fi rma zapewnia także dopasowane do nich akcesoria dachowe. Kompleksowy i lekki system dachowy Gerard Roofs pozwala na realizację śmiałych wizji architektonicznych, dzięki czemu znajduje zastosowanie zarówno we współczesnym budownictwie, drewnianej architekturze Podhala jak i renowacji starych, osłabionych dachów. Wśród naszych klientów mamy tak znane budynki jak Hotel CROWN PIAST w Krakowie, Hotele GRAND STAMARY, SKALNY i CROCUS w Zakopanem, DOM do GÓRY NOGAMI w Szymbarku na Kaszubach.

5/5 - (2 votes)

Data publikacji: 13 października, 2011

Autor:

5/5 - (2 votes)

Tagi:

Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  1. Janka
    czwartek, 19 marca, 2020

    Dobrze prowadzona polityka firmy to podstawa. Jeśli klient jest zadowolony to będzie firmę polecał wokół. Dzięki temu firma może utrzymywać się na rynku przez taki właśnie długi czas.

Podobne artykuły