Na rynku

210 sklepów Mrówka w Polsce

Po zimowej przerwie rozpoczął się sezon otwarć sklepów Mrówka. W ostatnich dniach sieć detaliczna powiększyła się o pięć placówek i obecnie liczy 210 marketów.

Nowe sklepy powstały w Augustowie, Brzezinach, Czempinie, Elblągu oraz Pile. W 2016 roku Mrówka planuje powiększenie sieci o 30 placówek.

Sklepy Mrówki tworzą obecnie najliczniejszą sieć detaliczną w sektorze Dom i ogród w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą Mini-Mrówka, których obecnie jest 59.
Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami i utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było również w 2015 roku – w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych marketów, przychody całej sieci detalicznej Mrówka wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie powstało 27 nowych placówek.

5/5 - (3 votes)

Data publikacji: 27 marca, 2016

Autor:

5/5 - (3 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły