Klaas K40/48 TFR

Klaas K40/48 TFR
Klaas K40/48 TFR 

Żuraw Klaas K40/48 TFR jest nie tylko najnowszą, ale co najważniejsze – najsilniejszą i najwyższą maszyną na rynku żurawi ciesielsko-dekarskich. Nowością jest opatentowana technika teleskopowania wierzchołka żurawia za pomocą lin.

Śmiało można powiedzieć, że firma Klaas z tym żurawiem wkracza w nowy sektor klientów. Są nimi firmy, które wykonują między innymi wielkogabarytowe hale produkcyjne, a także kościoły.

Klaas K40/48 TFR

Parametry techniczne

Maksymalna wysokość haka wynosi 48,5 m, natomiast zasięg boczny przy obciążeniu 350 kg to 44 m. Ważny jest również maksymalny udźwig wynoszący 6000 kg. Warto podkreślić, że konstrukcja żurawia, bazująca na aluminium, pozwala na podniesienie na wysięgu bocznym aż 1000 kg na odległość 30 m oraz masy 2000 kg na odległość 20 m. Z kolei podest roboczy jest w stanie podnieść 3 osoby na wysokość 42 m i 32 m przy wysięgu bocznym.

Oszczędności

Żuraw dekarski jest maszyną oszczędną, co wynika z zastosowania dwóch silników. Jeden z nich odpowiada za napędzanie samochodu, a drugi wprowadza w ruch poszczególne mechanizmy żurawia. W efekcie po przyjeździe na budowę uruchamiany jest silnik o mniejszej mocy, przez co zużycie paliwa jest niewielkie.

Żuraw dekarski za 2800 zł brutto miesięcznie

Nie ma wątpliwości co do tego, że największe koszty, jakie ponosi właściciel firmy dekarskiej wynikają z utrzymania pracowników. Warto podkreślić, że za kwotę od 2800 zł miesięcznie można nabyć w leasingu dźwig dekarski Klaas, który jest w stanie zastąpić 2-3 pracowników. Wiadomo, że szukając „dobrego” pracownika potrzeba dużo czasu i wytrwałości. „Dobrego” pracownika w postaci dźwigu można nabyć szybko i wraz z nim rozpocząć nowy sezon w dekarskiej branży.

Klaas K40/48 TFR Klaas K40/48 TFR

Podsumowanie

Firma Lift Polska ma cała gamę wyposażenia do żurawi. Chodzi np. o kosz do podnoszenia ludzi, widły czy też zestaw do transportowania gruzu i dachówek. Oferta firmy Lift Polska w zakresie żurawi dekarskich Klaas jest bardzo obszerna. Tym sposobem odpowiednią maszynę dobiera się pod kątem potrzeb konkretnej firmy budowlanej czy dekarskiej. Np. do wyboru są nie tylko dźwigi samojezdne, ale również żurawie, które może ciągnąć samochód o masie od 2,5 do 3,5 tony.

Zalety masztu TFR to przede wszystkim konstrukcja bazująca na połączeniu bezszwowym, dzięki zgrzewaniu tarciowemu z przemieszaniem. Tym sposobem wyeliminowano brak utraty wytrzymałości w obrębie zgrzewanej spoiny. Oprócz tego nie są wymagane procesy wstępnej i późniejszej obróbki materiałów. Ważna jest znaczna poprawa dokładności. Zgrzewane spoiny są bardzo dokładne i bezproblemowo powielane. Podczas łączenia nie są potrzebne duże ilości ciepła z zewnątrz, bowiem wystarcza jedynie temperatura wynosząca 550°C. Dzięki zastosowaniu zgrzewania tarciowego z przemieszaniem lekkie metale, takie jak aluminium, mogą być łączone bez użycia drutu spawalniczego i gazu ochronnego.

Dystrybutorem żurawi Klaas na Polskę jest firma Lift Polska.
Więcej informacji na www.lift-polska.pl


Klaas K40/48 TFR
Oceń artykuł

dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Zobacz także