MILWAUKEE® wprowadza usługę E-Service równolegle z otwarciem Centrum Serwisowego TTI
Odpowiadając na zmieniające się w dobie pandemii potrzeby użytkowników, marka MILWAUKEE® uruchomiła platformę E-Service, w ramach której umożliwia zgłoszenie urządzenia do naprawy w szybki i wygodny sposób, bez wychodzenia z domu.
Od 1 marca 2021 roku naprawy urządzeń MILWAUKEE® są dokonywane przez nowo otwarte Centrum Serwisowe TTI pod Warszawą. Otwarcie Centrum Serwisowego TTI oraz uruchomienie platformy E-Service to efekt dynamicznego rozwoju Techtronic Industries – producenta elektronarzędzi, narzędzi ręcznych oraz akcesoriów dla profesjonalistów marki MILWAUKEE® oraz urządzeń konsumenckich marek RYOBI® oraz AEG®.
ODPOWIADAJĄC NA ZMIENIAJĄCE SIĘ W DOBIE PANDEMII POTRZEBY UŻYTKOWNIKÓW, MARKA MILWAUKEE® URUCHOMIŁA PLATFORMĘ E-SERVICE, W RAMACH KTÓREJ UMOŻLIWIA ZGŁOSZENIE URZĄDZENIA DO NAPRAWY W SZYBKI I WYGODNY SPOSÓB, BEZ WYCHODZENIA Z DOMU.
OD 1 MARCA 2021 ROKU NAPRAWY URZĄDZEŃ MILWAUKEE® SĄ DOKONYWANE PRZEZ NOWO OTWARTE CENTRUM SERWISOWE TTI POD WARSZAWĄ.
Centrum Serwisowe TTI ma oznaczać skrócenie czasu naprawy (w którym użytkownik pozostaje bez narzędzia), możliwość skorzystania z narzędzi zastępczych oraz przeglądów okresowych, bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia produktów oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy narzędziami.
Centrum Serwisowe TTI zostało wyposażone również we własne laboratorium testowe. Celem producenta jest niezależne i efektywne realizowanie procedur naprawczych oraz gwarancyjnych, a także szybsze reagowanie na potrzeby swoich klientów. Oprócz gwarancji oryginalnych części zamiennych, Centrum Serwisowe TTI ma oznaczać skrócenie czasu naprawy (w którym użytkownik pozostaje bez narzędzia), możliwość skorzystania z narzędzi zastępczych oraz przeglądów okresowych, bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia produktów oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy narzędziami.
W ramach usługi E-Service uruchomionej dla użytkowników marki MILWAUKEE® producent umożliwia nam zgłoszenie urządzenia do naprawy w kilku prostych krokach oraz śledzenie procedury od momentu odbioru przez autoryzowanego kuriera do otrzymania naprawionego narzędzia pod wskazanym adresem. Usługa jest w pełni darmowa dla napraw gwarancyjnych – dla napraw poza gwarancją producent oferuje wycenę, określenie progu cenowego oraz, dodatkowo, wygenerowanie faktury w wersji elektronicznej.
Jest to rewelacyjna informacja dla osób korzystających z narzędzi MILWAUKEE® – zarówno zgłaszanie urządzeń do naprawy, jak i sama procedura będą odbywać się znacznie szybciej, co dla nas oznacza oszczędność czasu i brak frustracji wynikającej z konieczności nadania przesyłki czy osobistego udania się do serwisu. Formularz zgłoszeniowy platformy E-Service jest bardzo prosty – przechodząc przez niego raz wiemy, że przyszłe zgłoszenia naprawy zajmą nam dosłownie 5 minut.
przydatna usługa serwisu dla osób, które mają gdzieś daleko do punktu serwisowego. ułatwienie procesu gwarancji, naprawy czy reklamacji w ten sposób powinno być w wielu firmach bo prawdopodobnie dało by to jeszcze szansę na kolejne użycie ulubionych narzędzi.
Usługi posprzedażowe są istotnym elementem sprzedaży wszelkiego rodzaju towarów. Dlatego ciekawym i niezwykle dogodną formą jest uproszczona forma napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych narzędzi MILWAUKEE. W szybki i prosty sposób, niezwykle odciążający klienta, można dzięki temu załatwić naprawę sprzętu. Wielki plus dla firmy.