Nowość Klaas – żuraw na przyczepie Klaas K400

Nowość Klaas – żuraw na przyczepie Klaas K400
Nowość Klaas – żuraw na przyczepie Klaas K400 

Żuraw na przyczepie K400 to nowość w ofercie firmy Klaas. Oprócz doskonałych parametrów użytkowych maszynę cechuje możliwość zastosowania opcjonalnego napędu elektrycznego.

Żuraw na przyczepie K400 ma wysokość haka 34,3 m/długość wysunięcia 35,5 m. Wysokość kosza (podestu roboczego) to 30 m. Z kolei maks. udźwig to 3 t. Zasięg przy obciążeniu 250 kg wynosi 24 m a maks. udźwig to 1,6 t. Min. szerokość rozstawienia podpór to 3,5 m, natomiast min. szerokość rozstawienia podpór z podestem roboczym wynosi 3,9 m.
Ponadto podczas pracy na budowie z pewnością doceni się fakt, że żuraw K400 to jedyna maszyna na rynku wyposażona w podpory w układzie V. W ten sposób zapewnione jest bardzo dobre podparcie maszyny. Konstrukcja żurawia bazuje na maszcie TSR, który jest wykonany ze stopu aluminium najwyższej klasy. Miejmy również na uwadze możliwość teleskopowania masztu i wierzchołka żurawia za pomocą pilota, automatyczne poziomowanie oraz podwójne siłowniki wypadkowe i wierzchołka.

Nowość Klaas – żuraw na przyczepie Klaas K400
Nowość Klaas – żuraw na przyczepie Klaas K400
Najmłodszym projektem firmy Klaas jest opracowanie dźwigu hybrydowego z dwiema przetwornicami energii, które operator dźwigu może używać w zależności od zlecenia i warunków panujących na budowie. Dlatego w momencie zakupu dźwigu samochodowego firmy Klaas od razu do wyboru są trzy różne koncepcje napędu. To, która z nich jest najlepsza, zależy ostatecznie od takich czynników, jak cechy charakterystyczne przedsiębiorstwa, zakres najważniejszych zadań lub warunki panujące na miejscu. Z pewnością decydującą rolę odgrywa tu również upodobanie osoby decyzyjnej.

Napęd elektryczny

Wszystkie nowe modele żurawi dekarskich firmy Klaas mogą być wyposażone w napęd hybrydowy. Jednym z jego elementów jest silnik elektryczny, który może być użyty podczas pracy na budowie. Korzyści wynikających z wykorzystania takiego rozwiązania jest przynajmniej kilka. Silnik taki jest praktycznie bezgłośny i nie wytwarza spalin, zapewniając przez to komfort pracy. Ponadto napęd elektryczny o napięciu 400 V może być niskim kosztem zasilany ze standardowej rozdzielnicy budowlanej. Podczas krótkich zastosowań lub na małych budowach pozbawionych dostępu do prądu operator dźwigu może skorzystać z silnika wysokoprężnego.

Dane techniczne
Udźwig (stand./opcjonalne)1 600 / 3 000 kg
Wysokość haka34,30 m
max. Wysokość pracy podestu HA30,60 m
Rozstaw podpór (min.)3,50 m
Rozstaw podpór (max.)5,64 m
Wymiary9,43 x 2,35 x 2,61 m
Masa własna żurawia3,5 t
Zakres pracy
ŁadunekZasięgWysokość
1 600 kg5,00 m21,50 m
1 000 kg9,00 m23,50 m
500 kg16,50 m22,50 m
250 kg24,00 m22,00 m
Zakres pracy z funkcją 3T
ŁadunekZasięgWysokość
3 000 kg3,20 m9,00 m
2 000 kg5,50 m6,00 m

Podsumowanie

Ciągły rozwój firmy Klaas to nie tylko wprowadzanie na rynek nowych maszyn, ale również szereg działań prowadzonych po dostarczeniu maszyn do nabywców. Organizowane są więc liczne szkolenia oraz prezentacje z zakresu bezpiecznej obsługi i konserwacji maszyn. Do dyspozycji klientów są również liczni partnerzy serwisowi, którzy profesjonalnie i szybko wykonają naprawy oraz przeprowadzą konserwację sprzętu.

Lift Polska
tel. 796 388 026
e-mail: biuro@lift-polska.pl
www.lift-polska.pl

Data utworzenia: 09.08.2019

Więcej na temat:
Nowość Klaas – żuraw na przyczepie Klaas K400
4.9 (98.54%) 41 głos[ów]


Komentarze

  • Adam napisał(a):

    Dźwig na przyczepie to plus dla mobilności. Nie potrzeba dużo czasu na stałe montowanie, tylko rozstawienie podpór i do góry ramię. Gdy zachodzi potrzeba, składamy dźwig i jedziemy z nim w inne miejsce. Żuraw K400 wygląda na dobrze przemyślną maszynę.

  • kosa napisał(a):

    Żuraw Klaas na przyczepie K400 wygląda mało okazale,a ze swymi parametrami użytkowymi jest jedyny w swym rodzaju,a możliwość zastosowania napędu elektrycznego jeszcze bardziej przemawia za zakupem tego ponadprzeciętnego żurawia.Firma Klaas jak widać ciągle idzie do przodu i jej rozwój idzie w dobrym kierunku z myślą o potrzebach klientów.

dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Zobacz także