Elektronarzędzia

Protool – SERVICE all-inclusive

Wyobraź sobie, że kupujesz elektronarzędzie i nie będziesz ponosił żadnych kosztów napraw i nie ważne czy chodzi o szczotki, łożyska, akumulatory czy inne części zużywające się. I tak przez najbliższe 3 lata

Wyobraź sobie sytuację, w której Twoje wymarzone narzędzie zostało skradzione z placu budowy, warsztatu lub samochodu, a Ty otrzymujesz od Protool nowe urządzenie. Wyobraź sobie, że możesz zwrócić zakupione elektronarzędzie, które niestety nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do pracy, którą wykonujesz. Brzmi jak „Utopia”? Od kwietnia wszystkie elektronarzędzia Protool zostaną objęte pakietem usług dodatkowych SERVICE all-inclusive.

„SERVICE all-inclusive” to przepis na sukces

Oferowany pakiet zawiera zestaw usług serwisowych, które bezpłatnie połączone są z każdym narzędziem Protool. Aby móc czerpać korzyści z SERVICE all-inclusive, wystarczy jedynie zarejestrować maszynę online. – Chcemy być najlepsi i to nie tylko oferując fantastyczne produkty, lecz także perfekcyjny serwis – podkreśla Janek Jaspaert (Szef Serwisu Klientów w Protool), który w związku z nowymi usługami, widzi ponadnormatywne korzyści dla klientów oraz wzrost zadowolenia z marki Protool.

Międzynarodowe badania pokazały, że nie myli się w swoich założeniach: 5000 badanych przez firmę respondentów odpowiedziało, że dodatkowe usługi są istotnym czynnikiem wpływającym na przynależność zakupionego produktu do marki Premium. Nowy SERVICE all-inclusive został stworzony na podstawie wiedzy i wieloletnich doświadczeń rzemieślników.

Jedną z usług serwisowych jest 36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami, gdzie kupujący nie musi się już martwić o uciążliwe kosztorysy i rachunki napraw przez najbliższe 3 lata. To pierwszy raz, kiedy firma oferuje bezpłatny serwis wszystkich części zamiennych takich jak np. szczotki węglowe, łożyska kulkowe oraz akumulatory. Bezpłatny jest również transport maszyny od i do klienta za pomocą poczty kurierskiej.

Kolejną zaletą jest ubezpieczenie od kradzieży. Usługą tą Protool wyróżnia się na tle standardowych ubezpieczeń, które obejmują ubezpieczeniem tylko kradzież z warsztatu. Firma oferuje 36-miesięczne ubezpieczenie od kradzieży, przy udziale własnym w szkodzie wynoszącym 400 PLN, również w przypadku kradzieży z placu budowy i samochodu.

Kolejna usługą jest satysfakcja lub zwrot pieniędzy, która daje Ci opcję testowania narzędzia w praktyce, przez 15 dni, a w razie niezadowolenia możliwość zwrotu maszyny i otrzymania zwrotu ceny zakupu.

Na koniec – Protool oferuje 10-letnią gwarancję dostępności części zamiennych, a w przypadku ich braku gwarantuje bezpłatnie nowe urządzenie w zamian. Dzięki temu, wszystkie zakupy są bezpieczną inwestycją w długim okresie czasu. SERVICE konsekwencją filozofii firmy.

Protool zaczyna, mocniej niż dekadę wcześniej, koncentrować się na usługach serwisowych. Jako lider w swojej branży w 1999 r. wprowadza gwarancję 1+2- podążając za innowacyjnymi usługami, a dzięki „SERVICE all-inclusive” rozpoczyna wdrażanie całkiem nowych standardów serwisowych.

– Prezentowane usługi Protool są kamieniem milowym w dotychczasowych ofertach serwisowych, – podkreśla Janek Jaspaert – i zrobimy wszystko co w naszej mocy, by zapewnić naszych klientów, że narzędzia Protool to nie tylko bezpieczna inwestycja, ale i długoterminowa korzyść.

Więcej informacji na www.protool.pl/serwis

5/5 - (4 votes)

Data publikacji: 18 kwietnia, 2013

Autor:

5/5 - (4 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  1. Artur
    wtorek, 20 sierpnia, 2019

    usługa gwarancji, serwisu przez 3 lata przyciąga do zakupu właśnie Protool. 3 lata spokoju na pracę sprzętu na początek wystarczy. dodatkowe ubezpieczenie na ten okres w wysokości 400 zł to też nie wiele. oferta jest dość interesująca.

Podobne artykuły