Renault Kangoo Express Maxi
Renault poważnie zajęło się swoją gamą samochodów użytkowych. Po zaprezentowaniu kilka dni temu radykalnie zmienionego Mastera, francuski producent zaprezentował najobszerniejszą wersję Kangoo Express, o znanym już w tej branży przydomku – Maxi.
Poza najdłuższą w historii motoryzacji nazwą, Renault Kangoo Express Maxi charakteryzuje się wydłużoną sylwetką, a co za tym idzie – dłuższą przestrzenią ładunkową. Pojazd zyskał na długości dokładnie 39 cm. Wzrósł także rozstaw osi – do ponad 3 metrów.
Maksymalną objętość przestrzeni ładunkowej, 4,6 m3, Kangoo Express Maxi zaoferuje nam tylko w odmianie dwuosobowej i ze złożonym fotelem pasażera. Uzyskamy wtedy także ładowność 800 kg. Długość przestrzeni ładunkowej w tej odmianie wynosi 2,11 m, a po złożeniu fotela pasażera, aż 3,32 m.
Kangoo Express Maxi dostępny jest także w odmianie pięcioosobowej – zyskamy wtedy miejsce dla dodatkowych 3 pasażerów, stracimy niestety część przestrzeni ładunkowej – jej długość spadnie do 1,43 m, a objętość do maksymalnie 3,6 m3.
Miałem możliwość jeździć już wcześniejszym wariantem Renault Kangoo. Nie było najgorzej. Nowy atrakcyjny model jakim jest Renault Kangoo Express Maxi już wzbudził moje zainteresowanie. Przestrzeń ładunkowa do 4.6 m3 i długość do 3,32m to jest to czego czasem brakowało mi wcześniej. Nadal atrakcyjny wizualnie, może wszędzie podjechać – godny zakupu dla firm. Rozważymy w firmie tę propozycję Renault.
Renault Kangoo Expressu Maxi w wersji 5 osobowej wygląda atrakcyjnie. Na budowę można zabrać pracowników i narzędzia. 2 metry na ładunek na takie autko to całkiem dobrze.