Wszechstronne żurawie Klaas

Żuraw Klaas K23-33 TSR
Żuraw Klaas K23-33 TSR 

Żurawie Klaas z oferty Lift Polska cieszą się szerokim zastosowaniem na budowach. Stąd też odpowiednia maszyna jest dobierana w zależności od potrzeb firmy wykonawczej. Warto przypomnieć parametry techniczne i właściwości użytkowe maszyn, które cieszą się największą popularnością u dekarzy, cieśli i wykonawców domów drewnianych i hali stalowych.

Dźwig K23-33 TRS City
Dźwig K23-33 TRS City

Żurawie Klaas K17/24TSR-L – K23/33 TSR City

Tego typu żurawie to maszyny zabudowane na przyczepie. Ich zastosowanie obejmuje zadania specjalne. W szczególności chodzi o place budów, gdzie ilość miejsca jest znacznie ograniczona. Maszyny tego typu są doskonałym rozwiązaniem dla firm budujących domy jednorodzinne.
Żuraw K17-24TSR ma zasięg 17 m (250 kg) przy maks. wysokości 24 m i maks. udźwigu 800 kg. Na uwagę zasługuje hydraulicznie składany bocian. Samojezdny napęd ma podnoszoną oś a masa żurawia to zaledwie 2,5 t. Z kolei żuraw K23-33 TSR to najlepiej sprzedająca się maszyna tego typu w Europie. Przydatne rozwiązanie techniczne stanowi elektroniczny system samopoziomowania, bezpieczne sterowanie bezprzewodowe oraz wyświetlacz na pilocie informujący m. in. o ciśnieniu w każdej z podpór, masie ładunku itp.
Dzięki zastosowaniu systemu jednoosiowego zyskuje się nie tylko zwrotność ale również optymalny rozkład masy. Żuraw ma zasięg 23 m przy maks. wysokości 33 m. Z kolei maks. udźwig to 250 kg – 800 kg – w zależności od ilości wysuniętych elementów (1–3).

Żuraw K27-32 TSR
Żuraw K27-32 TSR

Żurawie Klaas K27/32 – K750 RS

Żurawie Klaas serii K27-32 TSR i K 750 RS są zabudowane na samochodzie. Masa takiej maszyny wynosi do 7,5 t. Żurawie tego typu wyróżniają kompaktowe wymiary i duża moc. Stąd też wykorzystuje się je głównie przy pracach związanych z budową domów jednorodzinnych i wysokich budynków w przestrzeni miejskiej.
Żuraw K27-32 TSR ma zasięg boczny wynoszący 27 m. Z kolei maks. wysokość to 32 m. Ważna jest przy tym stabilność podczas pracy maszyny zapewniona przez automatyczne ustawianie podpór. Stały monitoring elektroniczny odpowiada za monitorowanie pracy maszyny poprzez dostosowanie prędkości podnoszenia przy zmniejszonym zapotrzebowaniu na energię. Miękki start jest gwarancją bezpieczeństwa ładunku.
Żuraw K 750 RS ma maks. wysokość haka 36,4 m przy długości wysunięcia 37,9 m. Przy ładunku o masie 250 kg zasięg wynosi 30 m. Należy zwrócić uwagę na ekstremalnie długi wierzchołek – 12,94 m.

Żuraw K900 RSX
Żuraw K900 RSX

Żurawie Klaas K900 RSX i K950 RSX

Żurawie tego typu są zabudowane na kompaktowym samochodzie o masie do 16 t. Warte podkreślenia jest przy tym duża moc i znaczne wysięgi również z ładunkami o dużej masie. Zastosowanie tych maszyn obejmuje więc prace przy dużych budynkach, konstrukcjach stalowych i obiektach sakralnych.

Żuraw K1000 RSX
Żuraw K1000 RSX

W żurawiu Klaas K900 RSX maks. wysokość haka to 36 m przy długości wysunięcia 37,6 m. Z kolei maks. udźwig wynosi aż 5 t. W maszynie przewidziano wierzchołek wysuwany pilotem. Maks. zasięg przy ładunku o masie 1 t to 25 m.
Żuraw K950 RSX cechuje się wysokością haka wynoszącą 41,5 m przy długości wysunięcia 43,2 m z kolei maks. udźwig to 5 t. Zasięg przy ładunku o masie 500 kg wynosi 36 m.

Żuraw K1000 RSX
Żuraw K1000 RSX

Żuraw Klaas K1000 RSX

Żuraw Klaas K1000 jest maszyną zabudowaną na samochodzie o masie 18–26 t. Jest to siłacz, którego można porównać do dźwigu stalowego o masie 80 t. Jego zastosowanie obejmuje więc prace przy konstrukcjach stalowych, kościołach oraz innych zadaniach wymagających podania 500 kg na odleglość 40 m, przy czym pojazd musi być lekki. W maszynie maks. wysokość haka wynosi 49,9 m przy długości wysunięcia 51,8 m. Z kolei maks. udźwig to 6 t. Zasięg z ładunkiem o masie 1 t to 30 m.
Lift Polska logo
Lift Polska
tel. 796 388 026
e-mail: biuro@lift-polska.pl
www.lift-polska.pl


Wszechstronne żurawie Klaas
5 (100%) 2 głos[ów]


dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Zobacz także