3 Taktyki Marketingu Dachowego, Których Potrzebuje Twoja Firma
Niezależnie od tego, czy jesteś nowy w branży pokryć dachowych, czy też przebywasz w bloku od czasu do czasu (dosłownie), ważne jest, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, w których SIĘ ZNAJDUJĄ—a w dzisiejszych czasach jest to online. Teraz udany biznes często wymaga czegoś więcej niż strony internetowej; wymaga pełnej obecności w Internecie.
Oto trzy taktyki marketingu dachowe Twoja firma dachowe może wykorzystać, aby pozostać konkurencyjnym.
1. Zarządzaj blogiem dachowym
Siedzenie przed ekranem komputera nie jest filiżanką kawy każdego dekarza, ale regularne publikowanie postów na blogu jest inteligentną taktyką promującą twój biznes dekarski. Dlaczego?
To sprawia, że go-to guy (lub gal). Właściciele domów nie chcą, aby załoga latająca w nocy uderzała gontem w dachy-chcą profesjonalistów, którzy rozumieją pokrycia dachowe w środku i na zewnątrz. Dzielenie się wskazówkami, sztuczkami i know-how na blogu o dachach pomaga Ci stać się ekspertem od naprawy i wymiany dachu—a to sprawia, że jesteś tego rodzaju wykonawcą, któremu właściciel domu jest skłonny zaufać ze swoją najcenniejszą inwestycją: domem.
Blogowanie ułatwia potencjalnym klientom znalezienie cię w Internecie. Wyszukiwarki takie jak Google biorą pod uwagę wiele, gdy określają, gdzie firma pojawia się na liście wyników perspektywa widzi podczas wyszukiwania online. SEO (ang. search engine optimization) to proces polegający na zastosowaniu specyficznych taktyk, aby Twoja firma dekarska pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.
Jedną z tych taktyk jest publikowanie odpowiednich, regularnie aktualizowanych treści na swojej stronie lub blogu. Regularne wpisy na blogu o dachach mogą oznaczać różnicę między zakopaniem na dole strony 3 a pojawianiem się na górze strony 1 lub w jej pobliżu.
Znajdziesz wiele stron internetowych, na których dowiesz się, jak założyć bloga. Amy Lynn Andrews oferuje proste w języku angielskim porady i wskazówki, począwszy od tego, jak założyć bloga, który jest artykułem nuts-N-bolts, który zaczyna się od znalezienia usługi hostingowej i podróżuje przez wybór domeny i nie tylko.
2. Wykorzystaj YouTube
Żyjemy w świecie show-me-I YouTube jest jednym z najlepszych sposobów, aby pokazać klientom, że wiesz pokrycia dachowe. Aby zobaczyć przykład tego, jak YouTube może być odpowiedni dla branży dekarskiej, sprawdź nasz kanał Equipter.
Tworzenie kanału YouTube jest łatwe i zajmuje tylko kilka minut. Po przesłaniu filmów możesz zwiększyć ich zasięg, publikując je na swoim blogu, stronie internetowej i Stronie na Facebooku, co również pomoże zwiększyć SEO. Jeśli twoi sprzedawcy używają tabletów lub laptopów w rozmowach sprzedażowych, mogą pobrać filmy, aby zademonstrować jakość usług dekarskich.
3. Zbieraj Opinie Online
Opinie Online można zrobić lub złamać firmę pokrycia dachowego. Nic nie przekonuje potencjalnego kupującego, aby wybrał cię lepiej niż słuchanie lub czytanie bezstronnej pozytywnej opinii innego właściciela domu.
Klienci mogą znaleźć wiele miejsc do publikowania recenzji online, z których niektóre są najbardziej popularne na Facebooku, Yelp i Angie ‘ s List. Oto wskazówki, jak uzyskać pozytywne opinie online dla Twojej firmy dachowej:
- Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, skonfiguruj konta firmowe w najpopularniejszych witrynach.
- Dodawanie bezpośrednich linków do przeglądanych stron w follow-up emaile do klientów lub na twojej stronie internetowej.
- Nie oferuj zniżek ani innych nagród w zamian za dobrą recenzję klienta bez ujawnienia połączenia. Federalna Komisja Handlu (FTC) wytoczyła powództwo przeciwko firmie frachtowej, która dała klientom zniżkę w wysokości 50 w zamian za korzystną recenzję, nie ujawniając, że firma płaciła za adnotacje.
- Odpowiadaj na negatywne opinie. Zaspokajanie potrzeb sfrustrowanych klientów pokazuje, że zależy ci na tych, którzy robią z tobą interesy.
Nie czekaj, aż konkurencja zrobi wielkie wrażenie na Twoich potencjalnych klientach. Podejmij działania, aby zwiększyć swoją obecność w Internecie, niezależnie od tego, czy korzystasz z bloga dachowego, czy innej skutecznej taktyki marketingu dachowego.
Aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia profesjonalnej krawędzi firma dachowe musi wygrać więcej miejsc pracy i zarobić więcej poleconych, jak Equipter na Facebooku lub Śledź nas na Twitterze.
Komentarze