Akademia VELUX
Od połowy stycznia firma VELUX przeprowadziła kolejną ogólnopolską edycję ,,Akademii Velux”. Po raz trzeci uczestnicy wzięli udział w cyklu szkoleń dla dekarzy i sprzedawców. 59 spotkań w 19 miastach różnych stron Polski były okazją uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach produktowych, sprzedażowych i marketingowych. Kurs odbył się w ciągu trzech miesięcy, a liczba uczestników wyniosła około 3000 osób.
,,Akademia VELUX” już samą nazwą wskazuje jej główny cel – kształcenie i doskonalenie umiejętności uczestników. Całodniowe spotkania podnosiły kwalifikacje firm dekarskich i handlowych. Były też okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń czy wizji dotyczących kierunków rozwoju biznesu na rynku materiałów budowlanych przeznaczonych do poddasza.
Szkolenia te są szansą rozwoju zawodowego dla dekarzy i sprzedawców. Wzbogacenie wiedzy na temat rynkowych trendów i nowości zapewnia przewagę na rynku dekarskim. Prezentacja oferty produktów oraz sposobów ich montażu były kolejnym punktem szkoleń. W trakcie trwania Akademii, uczestnicy poznali również premierowe pokazy produktów nadchodzących sezonów. Uczestnicy mieli też okazję poznać zasady instalacji produktów VELUX i ich właściwości, zarówno w teorii jak i praktyce.
Tematyka szkoleń poruszyła zagadnienia okien połaciowych obrotowych, uchylnoobrotowych, okien elektrycznych, kolankowych oraz okien do dachów płaskich, a także produktów komplementarnych do okien VELUX (np. rolet zewnętrznych i wewnętrznych). Kursy przeprowadzili doświadczeni, wykwalifikowani doradcy techniczni. Wykłady i część teoretyczną urozmaicono również o elementy rywalizacji. Uczestnicy podzieleni na zespoły zmierzyli się w tematycznych konkurencjach, walcząc o nagrodę.
Akademia jest okazją do znacznego podniesieni kwalifikacji. Prowadzący dokładają wszelkich starań by uczestnicy wynieśli wiedzę przydatną w codziennej pracy dekarskiej. Również doradcy czy handlowcy mają okazję uaktualnić swoją wiedzę na temat rozwiązań dostępnych na rynku i z na żywo przyjrzeć się wszystkim detalom technicznym. Dla organizatorów jest to zaś szansa poznania lepiej swoich klientów – ich opinii na temat rynku, oczekiwań i potrzeb w ich codziennej pracy. To pozwala stworzyć rozwiązania w odpowiedzi na ich potrzeby – podsumowuje Jakub Bogacz, Dyrektor Marketingu w firmie VELUX.
Spotkania Akademii VELUX po raz kolejny miały miejsce w 19 lokalizacjach w całej Polsce i trwały do końca marca.
Różnorodność terminów i lokalizacji umożliwiła udział jak najszerszemu gronu uczestników.
Wszystkich zainteresowanych, którzy nie mieli szansy wziąć w tegorocznej edycji, zachęcamy do udziału w kolejnych. Udział jest bezpłatny, wymaga tylko uprzedniej rejestracji na stronie akademia.velux.pl. Ilość miejsc jest ograniczona. Po ukończeniu kursu, uczestnicy otrzymują dyplom oraz prezent niespodziankę od organizatorów.
www.akademia.velux.pl
Takie akademie to świetny pomysł. Dokształcanie się to podstawa w każdej pracy, a w budownictwie jest to niezbędne. Super, że akademia przyciągnęła tylu zainteresowanych.
Warto dbać o rozwój i podnoszenie kwalifikacji,a Akademia Velux zapewnia doskonalenie się i poznawanie nowych technik dekarskich.Szkoda,że nie miałem możliwości wzięcia udziału w tego typu szkoleniu organizowanym przez firmę Velux.Mam nadzieję,że Akademia będzie kontynuowana w przyszłych latach i w tedy z pewnością wezmę czynny udział w szkoleniu.