Cykl szkoleń MBA z 4D Grupą
Po marcowych wewnętrznych targach pod egidą 4D Grupy, w której wzięło udział niemal 30 Dostawców – Producentów i 60 Partnerów – Hurtowni, Grupa nie zwalnia tempa. Tegoroczny kwiecień stanął pod znakiem cyklu szkoleń „MBA z 4D”. 4 miasta, 5 czołowych Producentów i 40 Hurtowni, których przedstawiciele skorzystali ze szkoleń tak produktowych, jak i sprzedażowych.
Istota rozwoju 4D Grupy Jako że biznes jest wypadkową jednego z fundamentów: dialogu w Grupie, całościowe spojrzenie na relacje z Klientami hurtowni wydaje się strzałem w dziesiątkę. Balex Metal, Corotop, Galeco, Rawlplug oraz Roto – to dzięki wspólnemu działaniu z niniejszymi Dostawcami, przedstawiciele Hurtowni pierwszego dnia mogli szczegółowo poznać sztandarowy, wybrany asortyment Producentów zarówno w teorii, jak i praktyce. Drugi dzień należał do Romana Kawszyna al fianco – mentora i trenera technik sprzedaży odpowiadającego za uzbrojenie uczestników w świadomość znaczenia budowania i przebiegu relacji z potencjalnymi Klientami.
Podniesienie kwalifikacji ekspertów zrzeszonych Hurtowni i możliwość współdziałania z Producentami jest kluczem do wspólnego sukcesu. W Grupie każde ogniwo ma znaczenie, a możliwość pozyskiwania wiedzy i doświadczenia bezpośrednio od specjalistów stanowi szansę rozwoju zarówno jednostkowych kompetencji, jak i przekłada się na całą organizację.
Komentarze