Dobra sprzedaż drewna

Według przedstawicieli Lasów Państwowych 13,6 mln metrów sześciennych drewna przeznaczonego przez LP do sprzedaży w II półroczu 2010 roku znalazła już nabywców.
Wyniki sprzedaży świadczą o popycie na drewno. Nawet we wschodnich Regionalnych Dyrekcjach Lasów Państwowych (Białystok, Lublin, Krosno), gdzie jeszcze na początku roku występowały problemy ze sprzedażą niektórych sortymentów drewna, przedsiębiorcy wykupili niemal cały surowiec. W całej Polsce nabywców było kilka tysięcy, około 20 podmiotów kupiło więcej niż 100 tys. m³ drewna, a 311 innych firm zakupiło surowiec w ilości większej niż 5 tys. m³.
Drewno przeżywa ponowny renesans. Trzeba umiejętnie z niego korzystać i dbać o jego zasoby sadząc nowe drzewa. Jak pokazuje historia drewno jest dobrem strategicznym praktycznie od zawsze. Zatem drewno tak, od dobrego producenta ale ze świadomością, że musimy odnawiać zasoby dla przyszłych pokoleń.