Dyrektor Zarządzający CREATON Polska po raz kolejny z tytułem „OSOBOWOŚĆ BRANŻY 2021”

Marek Marchewka - Dyrektor Zarządzający CREATON Polska
Marek Marchewka - Dyrektor Zarządzający CREATON Polska 

Marek Marchewka – Dyrektor Zarządzający CREATON Polska, który od blisko 25 lat związany jest z marką CREATON, po raz kolejny otrzymał tytuł „OSOBOWOŚĆ BRANŻY”. Jest to specjalne wyróżnienie przyznawane przez Kapitułę i redakcję miesięcznika „Builder” osobom mającym szczególny wpływ na branżę budowlaną, wspierającym istotne dla jej rozwoju inicjatywy, jak również za ich przedsiębiorczość i intuicję biznesową.

Marek Marchewka objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego CREATON Polska sp. z o.o. w 2017 r., wcześniej, od 2009 r. pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży. Uczestniczył w najważniejszych projektach mających na celu rozwój firmy, m.in. otwarciu w 2009 r. fabryki dachówek cementowych w Chojnicach (woj. pomorskie) oraz w 2012 r., jednej z najnowocześniejszych w Europie, fabryki dachówek ceramicznych w Widziszewie (woj. wielkopolskie), a w 2021 r. w połączeniu CREATON z Grupą TERREAL.

Jak podkreśla Laureat, „rok 2021 był najlepszym w ponad 20-letniej historii spółki. Osiągnęliśmy z nadwyżką zamierzone cele, nie tylko dzięki dobrej koniunkturze na rynku, ale przede wszystkim dzięki obranej strategii biznesowej. Nasze zakłady produkują ponad 40 mln dachówek rocznie, które są dostępne na terenie całego kraju oraz eksportowane na 8 rynków zagranicznych. Posiadamy doskonałe zaplecze technologiczne, wysoką kulturę organizacyjną i kapitał ludzki, które są wartością samą w sobie – siłą napędzającą koło sukcesów”.

Od 2021 roku CREATON Polska jest częścią Grupy TERREAL – francuskiego producenta pokryć dachowych. Połączenie podmiotów otworzyło nowe możliwości w zakresie wzajemnego rozwoju, zwiększenia zasięgu działania i wzbogacenia asortymentu. Fuzja sprawiła, że na arenie międzynarodowej powstał nowy europejski lider rynku dachówek ceramicznych zajmujący czołową pozycję we Francji, Niemczech, Polsce, Europie Południowo-Wschodniej, ze znaczącą obecnością w USA i Azji, sprzedający swoje produkty do Włoch, krajów Beneluksu, Hiszpanii i na inne rynki eksportowe.

Doskonałe wyniki spółki to bardzo dobra prognoza na najbliższe lata. Mocna marka o ugruntowanej pozycji rynkowej, zakorzenionej w świadomości konsumentów to niewątpliwie doskonała wizytówka, powód do dumy i równocześnie jedna z najważniejszych przewag konkurencyjnych firmy CREATON Polska.


Data utworzenia: 03.03.2022


dołącz do dyskusji

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Podobne artykuły