Blog

Equipter Sales Manager akcji 5 Porady dla sprzedawców dachowych

Jako sprzedawca nigdy nie możesz uzyskać zbyt wielu porad. Niedawno spotkaliśmy się z menedżerem sprzedaży Equipter Johnem Stoltzfusem, aby uzyskać jego wgląd w to, jak zwiększyć sprzedaż, nie będąc nachalnym.

John Stoltzfus - Profile Picture-395x600-8459b63

Posiadając własną firmę dekarską przez 10 lat przed dołączeniem do Equipter, John jest dobrze zaznajomiony z trudnościami w branży. Będąc w Equipter od ponad sześciu lat, jego misją jest zapewnienie naszym klientom komfortu w ich inwestycjach w sprzęt. 

W tym artykule John dzieli się najlepszymi wskazówkami dotyczącymi sprzedaży, których nauczył się przez lata i regularnie wykorzystuje, aby wzmocnić zespół sprzedaży urządzeń. Przeczytaj jego porady dla sprzedawców dachowych poniżej. 

1. Buduj zaufanie, słuchając dobrze. 

Budowanie zaufania z perspektywami jest niezbędne. Szukają wysokiej jakości usług, więc muszą być w stanie w pełni polegać na Tobie i Twojej załodze. Więc, jak możesz zaszczepić zaufanie?

John mówi: “budowanie zaufania do naszych potencjalnych klientów jest dla mnie ogromne . Zawsze mówię: “Słuchaj, Słuchaj i słuchaj więcej.'”

Słuchanie buduje zaufanie i pomaga poznać potrzeby potencjalnych klientów. 

“Klient poda mnóstwo informacji, jeśli ich wysłuchamy. W ten sposób możesz dostosować się do wprowadzania zmian w sposobie sprzedaży.”

Na przykład, jeśli Klient Equipter mówi, że mają więcej prac dekarskich niż mogą sobie poradzić, John po prostu mówi im, że sprzęt może pomóc im szybciej wykonać tę pracę. Mówi bezpośrednio do tego, czego doświadczają w tym czasie.

W branży dekarskiej większość klientów martwi się tym, jak będzie wyglądać ich architektura krajobrazu pod koniec pracy. Wiele umieścić setki dolarów w kwietniki i inne funkcje, aby stworzyć wyjątkową zewnątrz domu. Jeśli perspektywa wskazuje troskę o ich krajobraz, teraz jest czas, aby pokazać im dokładnie, jak będziesz go chronić.

Lub, jeśli poprosili różnych dekarzy o wycenę i wszyscy poświęcają zbyt dużo czasu, aby do nich wrócić, upewnij się, że zapewniasz im szybką i spersonalizowaną obsługę. To pokazuje, że rozumiesz znaczenie ich sytuacji. 

Najlepszy sposób na budowanie zaufania jest dość łatwy: wysłuchaj swoich klientów, a następnie rozwiąż ich problemy. 

2. Prawidłowa struktura technik sprzedaży. 

John Stoltzfus mówi swojemu zespołowi: “Ustrukturyzuj [Twoje] techniki sprzedaży wokół powodu zakupu, a następnie zakończ pytaniem [klientów] o sprzedaż.”

Upewnij się, że potencjalny klient wie, dlaczego firma dachowe jest odpowiednią firmą do naprawy ich domu.

Na przykład, jeśli twój klient doświadcza wycieku dachu, musi wiedzieć, że rozwiązanie problemu pozwoli uniknąć wielu innych rzeczy-pleśni, zgnilizny drewna itp.  

Jeśli twoja załoga używa sprzętu RB4000, to kolejny powód, dla którego kupują od Twój Kompania. Dzięki wyposażeniu chronisz ich własność i zostawiasz mniej zanieczyszczeń, jednocześnie wykańczając szybciej niż inne firmy dekarskie. To wygrana dla Ciebie i Twojego klienta. 

c813a5-fb3f-4a9a-a57e-3427c4c919d5.png “alt=” dowiedz się, jak rb4000 może podnieść twoją produkcję, podnieść morale załogi i poprawić obsługę klienta.” />

3. Poznaj swój rynek.

John wierzy również, ” poznawanie rynku, uczenie się rodzaju klienta, któremu [jesteś] sprzedajesz w branży dekarskiej [jest] ważne.”

Oprócz dobrego słuchania, ważne jest, aby edukować się na domy i właścicieli domów w Twojej okolicy. Niektóre pytania do badań obejmują:

  • Czy to zamożna społeczność?
  • Jaki jest najczęstszy rodzaj systemu dachowego w okolicy?
  • Jakie są najczęstsze powody, dla których właściciele domów chcą zainwestować w wymianę lub naprawę dachu? 

I nie zapomnij zapoznać się z konkurencją i jej usługami. 

4. Dobrze przystosować się do zmian.

Zmiany na każdym rynku są nieuniknione.

John wyjaśnia: “sprzedaż od 6 lat temu do sprzedaży teraz jest inna, prawdopodobnie dlatego, że nasza branża wie o nas więcej.” 

Niezależnie od tego, czy Twoja firma staje się coraz bardziej popularna, czy ze względu na zmiany w gospodarce, rynek pokryć dachowych ulega wahaniom i musisz być przygotowany.

Jednym ze sposobów jest dostosowanie punktu sprzedaży. John Stoltzfus odniósł się do tego, mówiąc: “punkt sprzedaży zmienia się z biegiem lat i czasu.”

Mówi jednak, że jest jedna rzecz, która zawsze pozostawała niezmienna przez lata: “zawsze zachęcam naszych przedstawicieli handlowych, aby wnieśli profesjonalizm i wartość. W ten sposób zachęcano mnie do sprzedaży i nadal zachęcano do sprzedaży.”

5. Prowadź klientów przez cały proces.

Czasami jednym z jedynym blokiem dla potencjalnego klienta zatrudniającego Twoją firmę dekarską jest niejasny proces sprzedaży. Ty, jako sprzedawca dachów, możesz to zmienić, prowadząc ich przez swój proces. 

Proces wymiany dachu jest często bolesny dla właścicieli domów, zwłaszcza kupujących po raz pierwszy. Jeśli potencjalny klient wykazuje zainteresowanie Twoją firmą, ale nie jest pewien, gdzie iść dalej, idź ponad i dalej i rozłóż to dla nich. 

“Zawsze mówię moim sprzedawcom”, wyjaśnia John, ” jeśli mają sytuację, w której można sprzedać, i odejdą bez słuchania i po prostu wyślą wycenę, powiedziałbym, że ich praca jest estymatorem, a nie sprzedawcą.”

Słuchaj, jakie są potrzeby Twoich klientów. Oceniaj ich zainteresowanie, nie bój się zapytać ich, czy są gotowi współpracować z Twoją firmą i bądź przygotowany, aby poprowadzić ich przez ten proces. 

John Stoltzfus mówi: “jestem zdumiony, jak wiele osób jest gotowych do zakupu…i docenić wskazówki przez koniec zakupu.”

Ty, jako sprzedawca, jesteś istotną częścią podróży kupującego. Budowanie relacji, znajomość produktu i rynku oraz prowadzenie klientów przez cały proces pomoże Ci osiągnąć większą sprzedaż i utrzymać reputację wysokiej jakości w społeczności.

Chcesz dowiedzieć się więcej o zwiększaniu sprzedaży pokryć dachowych? Sprawdź nasz artykuł “10 Porady dotyczące sprzedaży dachów, aby podnieść swoją grę prezentacji.”


Data publikacji: 1 listopada, 2021

Autor:


Tagi:

Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły