Elektronarzędzia

Gwarancja MAFELL – Complete

Wszystkie maszyny firmy MAFELL objęte są 3-letnią gwarancją po rejestracji. Nowością jest fakt, że od 1 stycznia 2018 roku obowiązuje nowa gwarancja – tzw. gwarancja MAFELL – Complete.

Gwarancja MAFELL sprawia, że użytkownik może cieszyć się pełnym 36-miesięcznym, kompleksowym bezpieczeństwem przed kosztami naprawy. Kurier odbierze od Państwa narzędzie do naprawy, a następnie je dostarczy z powrotem bezpłatnie. Dzięki temu unikają Państwo niepotrzebnych kosztów i wysiłku, a zaoszczędzony czas mogą zainwestować w pracę.

MAFELL – Complete jest całkowicie bezpłatna!

Wymaga jedynie rejestracji w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie producenta pod adresem: www.mafell-garantie.de albo bezpośrednio u dystrybutora w dniu zakupu. Odwrotnie otrzymają Państwo certyfikat potwierdzający 36-miesięczną gwarancją liczoną od dnia zakupu.
Gwarancja obejmuje wszystkie zużywające się części zamienne. Należą do nich akumulatory, a także łożyska kulkowe, pierścienie uszczelniające, przełączniki i szczotki węglowe.

Gwarancja MAFELL – kiedy następuje roszczenie gwarancyjne?

  • Kiedy dostarczona maszyna ma udowodnione wady materiałowe i/lub produkcyjne.
  • Jeśli zużycie części eksploatacyjnych (takich jak akumulatory, uszczelki, łożyska kulkowe, szczotki węglowe, mankiety gumowe i przełączniki) nastąpiło w wyniku naturalnego zużycia podczas prawidłowego użytkowania urządzenia.

Kiedy roszczenie gwarancyjne nie zachodzi?

  • Jeśli uszkodzone lub zmodyfikowane są materiały eksploatacyjne takie jak: tarcze pilarskie, wiertła, frezy, brzeszczoty czy talerze szlifierskie.
  • Jeśli podczas podłączania, instalacji, uruchamiania, eksploatacji, użytkowania i konserwacji urządzeń postępowanie odbiegało od instrukcji obsługi oraz od pozostałej dokumentacji poszczególnych urządzeń.
  • W przypadku nieprawidłowego użytkowania, zwłaszcza w szczególności oddziaływania siły zewnętrznej takiej jak upadek lub uderzenie.
  • W przypadku wad powstałych w maszynie spowodowanych przez zastosowanie nieoryginalnych akcesoriów MAFELL lub nieoryginalnych części zamiennych.
  • Jeśli wprowadzono zmiany lub uzupełnienia w maszynie lub w urządzeniu, które zostało rozmontowane.
  • Jeśli zużycie wynika z trwałej eksploatacji urządzenia, np. w ciągłej pracy przemysłowej lub z powodu ciągłego ponadprzeciętnego użytkowania urządzenia.
  • Jeśli urządzenie należy do grupy produktów M lub jest czopiarką ZAF 250 Vario.

Uprawionymi do gwarancji są zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorcy, którzy uprzednio zarejestrowali swoje urządzania. Niezwłocznie po stwierdzeniu wady należy dostarczyć urządzenie wraz z dokumentem zakupu (ksero wystarczy) oraz certyfikatem potwierdzającym gwarancję do centralnego serwisu lub do autoryzowanego dystrybutora w Polsce. Listę autoryzowanych dystrybutorów znajdą Państwo pod adresem: www.mafell.pl

Maszynę można wysłać bezpośrednio do centralnego serwisu MAFELL na nasz koszt firmą kurierską DPD.

MAFELL Service Center Polska – ANDREMA P.W.
ul. Głogowska 78
60-741 Poznań
Tel. (61) 661-11-52
mafell@mafell.pl

4.9/5 - (25 votes)

Data publikacji: 2 czerwca, 2018

Autor:

4.9/5 - (25 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły