Na rynku

III edycja Wiosennych Targów 4D Grupa

Tegoroczna wiosna wystartowała nomen omen III Wiosennymi Targami 4D Grupy. 5 marca należał do Producentów oraz Hurtowni, którzy efektywnie wykorzystali czas przeznaczony na rozmowy i spotkania, generując wraz z każdą kolejną edycją Targów większe obroty w Grupie.

Wcześniejsze Targi stopniowo, ale i konsekwentnie pokazywały, iż tego rodzaju inicjatywy są niezbędnym spoiwem firm zrzeszonych w Grupie. To także zaakcentowanie roli relacji, które współistnieją z interesami każdej ze stron dialogu i wykraczają poza podstawowy wymiar biznesowy.

Marcowe Targi cieszyły się obecnością 28 Producentów oraz 60 Hurtowni. Przez kilkanaście długich i intensywnych godzin łódzki hotel Ambasador Premium stał się areną wspomnianych wspólnych interesów oraz integracji „po godzinach”. Obecność i zaangażowanie tak wielu podmiotów pozwoliły również na wyróżnienie Hurtowni, które w 2023 roku uzyskały największe progresje wartościowe u konkretnych marek oraz najwyższe wartości zamówień, ponownie podkreślając istotę biznesu wyrażającego się dialogiem i współdziałaniem.

III edycja Wiosennych Targów 4D Grupa

„4D Grupa to projekt oparty na dialogu, który rozumiemy holistycznie” – słowa Prezesa 4D Grupy, Tomasza Piotrowskiego oddają zarówno cel wydarzenia, jak również intencje funkcjonowania sieci. Wspólne aktywności oraz osiągane mierzalne zyski dopełniają się i przesądzają o rozwoju struktury, do której rokrocznie dołączają nowi Producenci oraz Hurtownie.

Co dalej? Po Wiosennych Targach czas na kolejne inicjatywy.


Data publikacji: 25 czerwca, 2024

Autor:



Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły