Warsztat

Marka B.PRO i jej Program Ochrony Kupującego o nazwie „B.PRO Full Service”

Marka B.PRO i jej Program Ochrony Kupującego o nazwie „B.PRO Full Service”

Rozwijana przez polską markę B.PRO oferta narzędzi stale się powiększa. Dziś obejmuje już ponad dziesięć dużych rodzin narzędzi zarówno ręcznych, jak i zasilanych energią elektryczną, takich, jak m.in. gwoździarki, sztyfciarki, zszywacze, wkrętarki, łaciarki czy też kompresory. Ważnym atutem marki jest pełna serwisowalność każdego modelu z każdej kategorii, którą wsparł bardzo atrakcyjny Program Ochrony Kupującego, sygnowany hasłem B.PRO Full Service.

Ogólne zasady działania serwisu B.PRO

Priorytetem w B.PRO jest to, że każde narzędzie jest naprawialne. Producent to oficjalnie deklaruje i realnie dotrzymuje złożonej klientom obietnicy: wszystkie części zamienne do każdego narzędzia są dostępne w magazynie serwisowym firmy. Dzięki temu każda naprawa czy przegląd przebiegają szybko i sprawnie.
To wszystko ułatwia też fakt, że na swojej stronie www przy każdym narzędziu, B.PRO umieściło pełny schemat serwisowy z wykazem wszystkich części i podzespołów. Opcja ta jest bardzo ciekawa i polega na tym, że klient składa zamówienie na określone części, wymieniając je według ich numerów serwisowych określonych w schemacie, podaje adres dostawy i otrzymuje potwierdzenie wysyłki jeszcze w dniu zamówienia, jeśli zostało ono złożone przed godziną 13:00. W przypadku przekroczenia tej godziny realizacja zamówienia zostaje przesunięta o jedną dobę. Natomiast jeśli Klient chce wysłać swoje narzędzie do naprawy, wystarczy że wypełni stosowny formularz on-line. Po tej formalności w ciągu 24 godzin zjawia się u niego kurier GLS, który odbiera narzędzie na koszt B.PRO. Oczywiście zabierany uszkodzony sprzęt musi być zapakowany w pudełko tekturowe i wyposażony w kartę gwarancyjną oraz opis usterki. Po naprawie narzędzie wraca do klienta ponownie na koszt producenta, jeśli była to naprawa gwarancyjna.

Roczne ubezpieczenie „B.PRO Full Service” i zasady na jakich się uzyskuje

Rozszerzeniem standardowych regulacji dotyczących serwisowania narzędzi B.PRO jest Program Ochrony Kupującego prowadzony pod nazwą „B.PRO Full Service”. Dopełnia on opisane wyżej korzyści, takie jak opcja samodzielnej naprawy narzędzia, bezpłatny i szybki transport w obie strony, 10 lat gwarancji na dostępność części oraz powszechne prawo do zwrotu zakupu w ciągu 14 dni. Program Ochrony kupującego „B.PRO Full Service” to przede wszystkim ubezpieczenie sprzętu ma wypadek przypadkowej utraty bądź zniszczenia na okres jednego roku. Polisa ta chroni od:

  • kradzieży z włamaniem,
  • wybuchu i pożaru,
  • powodzi i zalania,
  • niewłaściwej obsługi sprzętu na skutek nieostrożności,
  • zniszczenia przez osoby trzecie.

W razie gdy dojdzie do którejś z opisanych przykrych sytuacji, nabywca musi zgłosić się do B.PRO wraz z dowodem zakupu w celu otrzymania nowego sprzętu, przy czym za każdym razem w takiej szkodzie wliczony jest udział własny klienta w wysokości 10% wartości zakupu i nie mniej niż 50.00 złotych.

Aby aktywować roczne ubezpieczenie narzędzia B.PRO należy je zarejestrować w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie www.Bpro.pl. Polega to na wypełnieniu formularza, który wymaga nie tylko podania pełnych danych narzędzia (model, numer seryjny) i nabywcy, ale również miejsca zakupu narzędzia ze wskazaniem numeru NIP danego dystrybutora produktów B.PRO. Po tej formalności użytkownik narzędzia otrzymuje drogą mailową wiadomość z potwierdzeniem objęcia jego sprzętu specjalnym rocznym ubezpieczeniem. Dzięki temu może wykonywać swoją pracę bez obaw o duże straty w przypadku wystąpienia którejś z krytycznych sytuacji.

B.PRO FASTENING Sp. z o.o.
ul. Słoneczna 116A, Stara Iwiczna
05-500 Piaseczno
tel. +48 22 715 99 99
e-mail: biuro@bpro.pl
www.bpro.pl


Data publikacji: 20 stycznia, 2023



Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły