Na rynku

Masz na to wpływ – pozyskaj klientów mocnymi argumentami

Instytut ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku od 9-ciu lat corocznie przeprowadza niezależne oraz obiektywne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski.

Na tej podstawie tworzony jest Ranking, który pomaga producentom kreować wizerunek swojej marki materiałów budowlanych a wykonawcom i inwestorom dokonywać najlepszego wyboru. Wyniki badania, w kilkunastu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji ogólnej, są przedstawiane podczas uroczystej Gali w formie Rankingu, a Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku. Aktualnie trwa badanie najnowszej edycji. 13-go czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali zostanie ogłoszony Ranking Budowlana Marka Roku 2013, tymczasem zapraszamy do zapoznania się z ideą projektu oraz wynikami badania przeprowadzonymi w 2012 roku. Trwa procedura przyjmowania zgłoszeń, można jeszcze wziąć udział w Rankingu. Regulamin i szczegóły poszczególnych edycji znajdują się na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Powodzenie danej marki budowlanej na rynku zależy od zaufania wypracowanego wśród użytkowników produktów w ciągu szeregu lat. Zadowolenie z zakupu procentuje ponownym wyborem i lojalnością wobec marki. Z jednej strony jest to zwycięstwo właściciela marki, z drugiej zaś wyzwanie dla innych producentów, którzy pragną przekonać klientów do wyboru własnych produktów poprzez reklamę, systemy sprzedaży i szkolenia. Zapoznając się z kampaniami marketingowymi producentów warto zwrócić uwagę na to, czy wykorzystują oni obiektywne argumenty. Klasyfikacja corocznie dokonywana przez ASM jest rankingiem obejmującym najwięcej segmentów rynku oraz najbardziej miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce! Wśród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyróżnia się przede wszystkim obiektywizmem. Ankietowanym nie sugeruje się w żaden sposób odpowiedzi, dlatego z jednej strony warto zaufać wynikom klasyfikacji gdy chcemy dokonać najlepszego dla siebie wyboru, z drugiej zaś skorzystać z renomy jaką daje zaufanie użytkowników gdy chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzieć co na ten temat ma do powiedzenia rynek.

Masz na to wpływ
Logo ASM

Informacji o Rankingu budowlana Marka Roku udziela:
Joanna Florczak-Czujwid
Kierownik Projektu
Tel. 24 355 77 80
E-mail: j.florczak@asm-poland.com.pl

5/5 - (4 votes)

Data publikacji: 16 kwietnia, 2013

Autor:

5/5 - (4 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  1. obywatel
    środa, 7 lipca, 2021

    Bardzo dobrze,że są organizowane takie rankingi budowlanej marki roku.Dzięki temu można się zorientować w jakości oferowanych usług przez firmy budowlane na rynku,zawsze chętnie szukam informacji na tematy budowlane i rankingi regularnie przeglądam.

Podobne artykuły