Na rynku

MILWAUKEE® wprowadza usługę E-Service równolegle z otwarciem Centrum Serwisowego TTI

Odpowiadając na zmieniające się w dobie pandemii potrzeby użytkowników, marka MILWAUKEE® uruchomiła platformę E-Service, w ramach której umożliwia zgłoszenie urządzenia do naprawy w szybki i wygodny sposób, bez wychodzenia z domu.

Od 1 marca 2021 roku naprawy urządzeń MILWAUKEE® są dokonywane przez nowo otwarte Centrum Serwisowe TTI pod Warszawą. Otwarcie Centrum Serwisowego TTI oraz uruchomienie platformy E-Service to efekt dynamicznego rozwoju Techtronic Industries – producenta  elektronarzędzi, narzędzi ręcznych oraz akcesoriów dla profesjonalistów marki MILWAUKEE® oraz urządzeń konsumenckich marek RYOBI® oraz AEG®.

Centrum Serwisowe TTI (3S)

ODPOWIADAJĄC NA ZMIENIAJĄCE SIĘ W DOBIE PANDEMII POTRZEBY UŻYTKOWNIKÓW, MARKA MILWAUKEE® URUCHOMIŁA PLATFORMĘ E-SERVICE, W RAMACH KTÓREJ UMOŻLIWIA ZGŁOSZENIE URZĄDZENIA DO NAPRAWY W SZYBKI I WYGODNY SPOSÓB, BEZ WYCHODZENIA Z DOMU.

OD 1 MARCA 2021 ROKU NAPRAWY URZĄDZEŃ MILWAUKEE® SĄ DOKONYWANE PRZEZ NOWO OTWARTE CENTRUM SERWISOWE TTI POD WARSZAWĄ.

Centrum Serwisowe TTI ma oznaczać skrócenie czasu naprawy (w którym użytkownik pozostaje bez narzędzia), możliwość skorzystania z narzędzi zastępczych oraz przeglądów okresowych, bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia produktów oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy narzędziami.

Centrum Serwisowe TTI (5S)

Centrum Serwisowe TTI zostało wyposażone również we własne laboratorium testowe. Celem producenta jest niezależne i efektywne realizowanie procedur naprawczych oraz gwarancyjnych, a także szybsze reagowanie na potrzeby swoich klientów. Oprócz gwarancji oryginalnych części zamiennych, Centrum Serwisowe TTI ma oznaczać skrócenie czasu naprawy (w którym użytkownik pozostaje bez narzędzia), możliwość skorzystania z narzędzi zastępczych oraz przeglądów okresowych, bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia produktów oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy narzędziami.

W ramach usługi E-Service uruchomionej dla użytkowników marki MILWAUKEE® producent umożliwia nam zgłoszenie urządzenia do naprawy w kilku prostych krokach oraz śledzenie procedury od momentu odbioru przez autoryzowanego kuriera do otrzymania naprawionego narzędzia pod wskazanym adresem.  Usługa jest w pełni darmowa dla napraw gwarancyjnych – dla napraw poza gwarancją producent oferuje wycenę, określenie progu cenowego oraz, dodatkowo, wygenerowanie faktury w wersji elektronicznej.

Centrum Serwisowe TTI (6S)

 Jest to rewelacyjna informacja dla osób korzystających z narzędzi MILWAUKEE® – zarówno zgłaszanie urządzeń do naprawy, jak i sama procedura będą odbywać się znacznie szybciej, co dla nas oznacza oszczędność czasu i brak frustracji wynikającej z konieczności nadania przesyłki czy osobistego udania się do serwisu. Formularz zgłoszeniowy platformy E-Service jest bardzo prosty – przechodząc przez niego raz wiemy, że przyszłe zgłoszenia naprawy zajmą nam dosłownie 5 minut.

https://pl.milwaukeetool.eu/service/eservice/

4.8/5 - (28 votes)

Data publikacji: 9 marca, 2021

Autor:

4.8/5 - (28 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  1. Krzysztof
    wtorek, 9 marca, 2021

    przydatna usługa serwisu dla osób, które mają gdzieś daleko do punktu serwisowego. ułatwienie procesu gwarancji, naprawy czy reklamacji w ten sposób powinno być w wielu firmach bo prawdopodobnie dało by to jeszcze szansę na kolejne użycie ulubionych narzędzi.

  2. gwarant
    środa, 10 marca, 2021

    Usługi posprzedażowe są istotnym elementem sprzedaży wszelkiego rodzaju towarów. Dlatego ciekawym i niezwykle dogodną formą jest uproszczona forma napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych narzędzi MILWAUKEE. W szybki i prosty sposób, niezwykle odciążający klienta, można dzięki temu załatwić naprawę sprzętu. Wielki plus dla firmy.

Podobne artykuły