Na rynku

Papa Dekarz – Marketing dla Branży Dachowej

Mówi się, że mężczyźni lubią ładne kobiety i szybkie samochody, ale to nie do końca prawda. Mężczyźni lubią ładne kobiety, szybkie samochody, święty spokój i gadżety.

Dziś nikt z nas specjalnie nie myśli o wsparciu swojej sprzedaży w branży pokryć dachowych z jednego prostego powodu – tę sprzedaż ma. Zakładając, że mężczyzna – bo to płeć przeważająca w branży – już ma sprzedaż, a co za tym idzie ma też zapewne inteligentną i ładną kobietę, którą wozi całkiem niezłym samochodem, co powoduje, że odnajduje stabilizację oraz najważniejsze – upragniony święty spokój, który niestety bywa czasem pozorny. Znacie powiedzenie „cisza przed burzą”, albo kojarzycie sen Faraona, w którym pojawia się siedem krów tłustych, a za nimi siedem krów chudych?

Niewątpliwie poziom sprzedaży jest związany z koniunkturą, która jest zmienną. Dziś tę sprzedaż mamy i pomimo zwalniania tempa naszego regionalnego marketingu ona cały czas wzrasta. Dlaczego? To proste i nie odkryję tu Ameryki mówiąc, że w handlu cały czas pracujemy na kolejne miesiące. Dlatego ten, kto dziś odrobi lekcje z marketingu dla swojego biznesu, będzie mógł jutro swoim szybkim samochodem rozjechać siedem chudych krów.

No dobra, powiedzmy, że ten wstęp Cię zaciekawił i czytasz ten artykuł dalej. Myślisz – faktycznie, ostatnio coraz mniej robię tych reklamowych miar i koszulek, poza tym to już oklepany temat i każdy to rozdaje, a tak w ogóle to nie mam czasu na pierdoły, trzeba wyceniać i sprzedawać.

I w tym momencie pojawia się Papa Dekarz. Nowy wymiar marketingu dla Branży Dachowej. Taki święty spokój i gadżety w jednym. Co oferuje Papa Dekarz?

Znakowanie produktów

Od koszulki, miary i ołówka aż po narzędzia, piłki antystresowe oraz wyszukane gadżety. Kilka tysięcy produktów czeka u nas na Twoje logo. Własny park maszynowy pozwala nam na znakowanie nawet najbardziej wyszukanych detali we wszystkich dostępnych metodach logowania na rynku. Każdy temat traktujemy indywidualnie, a przed każdą realizacją otrzymasz realną wizualizację swojego produktu.

Programy partnerskie

Nasz zespół ma aż 12 lat doświadczenia na rynku budowlanym, w którym od początku koncentruje się na branży dekarskiej. Dzięki temu jesteśmy w stanie stworzyć od zera program lojalnościowy dla hurtowni dachowej oraz producenta pokryć dachowych. Przygotujemy dla Ciebie formę programu partnerskiego dla dekarza lub handlowca, przedstawimy listę produktów z Twoim logo a także opracujemy graficzną informację pod ulotkę drukowaną czy social media. Zerknij w prawo – pracujemy z największymi hurtowniami i producentami w branży.

Rebranding

Zamień stare na nowe! Jesteś na rynku już dłuższy czas i czujesz, że jeszcze możesz lokalnie namieszać? Zleć nam odświeżenie Twojego wizerunku. Nowe logo, projekt obrandowania hurtowi dachowej, nowe wizytówki, stopki mailowe, papier firmowy i wiele innych.

Obsługa Social Media

Niewątpliwie Internet stał się platformą do wyszukiwania wszelakich informacji, również tych związanych z branżą dachową. Zadbaj, aby profil Twojej firmy zachęcał inwestora czy dekarza do odwiedzenia Twojego punktu handlowego. Przygotujemy dla Ciebie obsługę graficzną, wspólnie wypracujemy layout i kierunek publikowanych postów, a także określimy kierunek promowania profilu firmy na rynku lokalnym.

www.papadekarz.pl

Sklep internetowy, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Personalizowane koszulki, miary, ołówki i gadżety, które mogą stać się ciekawym prezentem. Wyszukanym, a przede wszystkim funkcjonalnym. Dodatkowo przydatne informacje odnośnie naszej działalności.

Dobrobyt w wynikach naszej sprzedaży nie może nas uśpić – musimy być czujni i pracować dwa razy mocniej, aby być gotowym na wszystko.

Zaufały nam setki hurtowni dachowych, dekarzy i producentów. Przygotowaliśmy od podstaw dziesiątki indywidualnych programów partnerskich, znakowaliśmy dziesiątki tysięcy produktów, przeprowadzaliśmy rebranding dla kluczowych w branży firm.

Papa Dekarz – na co jeszcze czekasz?

Piotr Szafraniec – Papa Dekarz

5/5 - (46 votes)

Data publikacji: 8 maja, 2019

Autor:

5/5 - (46 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  1. Robert
    środa, 8 maja, 2019

    Każdy rodzaj marketingu jest dobry, od drobnego gadżetu po program lojalnościowy zachęcający do sprzedaży. Z pomocą przychodzą takie firmy Papa Dekarz. Fajnie, że specjalizuje się w branży budowlano-dekarskiej, dobrze rozumie potrzeby rynku i klientów.

  2. miły
    piątek, 10 maja, 2019

    Wizytówka firmy to przede wszystkim solidna, rzetelna i fachowa praca. To w pierwszym rzędzie wpływa na wizerunek firmy. Poza tym schludne ubrania robocze pracowników z rzucającym się w oczy logo. Ale z pewnością gadżety, którymi firma może obdarować zainteresowanych, będą stanowiły miły akcent i pozostaną w pamięci klientów. Dobrze, że są firmy zajmujące się wizerunkiem przedsiębiorstw branży dekarskiej. Warto z ich usług skorzystać.

Podobne artykuły