Pokrycia dachowe

Reklamacja dachówki – poradnik SuperDekarza

Dachówki jak każdy towar podlegają reklamacji. Proces reklamacyjny ustalany jest przez każdego producenta indywidualnie i najlepiej zapoznać się z nim jeszcze przed zakupem dachówki.

Pierwszą rzeczą, na jaką warto zwrócić uwagę, jest to, czy producent daje gwarancję na mrozoodporność. Wybierając renomowanego producenta nie tylko minimalizujemy ryzyko, że zakupione dachówki ulegną zniszczeniu, ale dostajemy również zabezpieczenie, że w sytuacji, gdy do czegoś takiego dojdzie, będziemy mogli je bez problemu wymienić. – Dachówkę możemy reklamować także w sytuacji, kiedy jej krzywizna przekracza dopuszczalne normy. Należy jednak pamiętać, że jeśli na całym dachu znajduje się na przykład dwadzieścia krzywych dachówek to nie są one miarą dla całego dachu. Przy zgłaszaniu reklamacji na cały dach, z dachu pobiera się losowo pewną ilość dachówek do badań i może się okazać, że pobrane zostaną tylko proste dachówki i reklamacja zostanie odrzucona. W takich sytuacjach warto poprosić dostawcę o wymianę tylko tych krzywych – doradza SuperDekarz, Andrzej Bylski właściciel firmy Usługi Ogólnobudowlane w Koszalinie. Ponadto reklamacji podlegają także stłuczki transportowe, ale z zastrzeżeniem, że zgłaszane są przed rozpakowaniem dachówek z palet. Często niestety zdarza się, że usterki na dachu wynikają nie tyle z wadliwego produktu, co ze złego wykonawstwa. Dlatego ekipę dekarską należy wybierać ze szczególną starannością, tak by mieć pewność, że zakupione materiały zostaną dobrze wykorzystane.

Więcej na www.superdekarz.pl

5/5 - (2 votes)

Data publikacji: 10 lutego, 2015

Autor:

5/5 - (2 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły