Szkolenia

Szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny: Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem

Praca dekarza obejmuje nie tylko prace na wysokości, zakup i położenie dachówek czy obróbki komina. Znaczą część tego zawodu stanowią bowiem rozmowy i negocjacje z inwestorem, od których zależy między innymi zakres zleconych prac, wycena czy też …obustronna satysfakcja ze zlecenia. Jak skutecznie i rzeczowo rozmawiać z wymagającym klientem, dekarze z Opolszczyzny będą mogli dowiedzieć się podczas bezpłatnego szkolenia organizowanego przez Monier Braas. To część prowadzonego od 6 lat programu SUPERDEKARZ oraz certyfikacji Braas.

Całodniowe szkolenie „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” składać się będzie z części teoretycznej oraz praktycznej. W trakcie szkolenia omawiany będzie między innymi prawidłowy przebieg procesu sprzedaży i obsługi klienta. Poruszony zostanie również temat potrzeb kontrahenta oraz rodzaj używanej argumentacji. Dodatkowo uczestnicy szkolenia wezmą udział w praktycznych ćwiczeniach związanych z trudnymi relacjami z klientem. Jak przyznają dekarze, umiejętności takie z pewnością przydadzą się w ich codziennej pracy. – Dach jest jednym z najbardziej kosztownych etapów budowy, w związku z czym decyzje podjęte przez inwestora nabierają często charakteru emocjonalnego. To, czy będziemy potrafili się dogadać, doprecyzować szczegóły czy przekonać do lepszego rozwiązania, jest ważne i dla wykonawcy dbającego o swoją reputację zawodową, i dla inwestora – mówi SUPERDEKARZ, Waldemar Stanik z firmy Usługi Budowlane-Transport w Tarnowie Opolskim. – Tu praktyczna wiedza, w jaki sposób rozmawiać, jakie argumenty wykorzystywać, przyda się nie mniej niż fachowy sprzęt dekarski – dodaje.

W szkoleniu wezmą udział SUPERDEKARZE z rejonu opolskiego, w większości posiadający certyfikat Braas. – Chcemy by współpracujący z nami dekarze wiedzieli, jak rozmawiać z klientem i dlatego postanowiliśmy przeprowadzić takie szkolenie. Obecnie nowoczesna firma dekarska musi nie tylko rzetelnie wykonywać powierzone zlecenia, ale również dobrze obsłużyć klienta – podkreśla Dariusz Smolis Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.

Bezpłatne szkolenie odbędzie się 24 marca 2015, w siedzibie Monier Braas w Opolu.

www.superdekarz.pl


Data publikacji: 22 marca, 2015

Autor:



Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły