Na rynku

W jaki sposób wesprzeć nowych dekarzy?

Akcja #DumnyDekarz odpowiada na wymagania rynku związane z brakiem wystarczającej ilości rąk do pracy, jak również na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi dekarskie. Integruje środowisko dekarskie dbając przy tym o rozwój młodych adeptów rzemiosła.

Pobierz bezpłatną broszurę o dekarzach

Każde unikatowe pobranie broszury Dekarze 2/2020 skutkuje przekazaniem 10 złotych przez markę Dakea, producenta okien dachowych i inicjatora akcji #DumnyDekarz, na konto Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy. Zebrane w ten sposób środki posłużą ufundowaniu zestawu profesjonalnych narzędzi najzdolniejszym absolwentom klas dekarskich.

Publikacja Dekarze to zbiór wywiadów z doświadczonymi przedstawicielami branży, w którym dekarze i cieśle dzielą się swoimi pasjami, spojrzeniem na rynek, dobrymi radami, a także opowiadają o swoich pierwszych krokach w tym zawodzie. Wszystkie wydane numery są dostępne bez żadnych opłat na stronie www.dumnydekarz.pl

Dołącz do akcji

Misją akcji #DumnyDekarz jest popularyzacja zawodu dekarza oraz stworzenie poczucia wspólnoty wśród profesjonalistów zajmujących się dekarstwem. W maju 2019 roku, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy i patronatem mediów branżowych, ruszyła pierwsza odsłona inicjatywy. Celem akcji jest zachęcenie nastolatków do wyboru szkoły dekarskiej – przedstawienie tej drogi zawodowej jako atrakcyjnego sposobu na zdobycie stabilnej i pełnej wyzwań pracy.

Wyższy cel

Wesprzyj akcję obserwując profil DumnyDekarz na Facebooku. Profil stanowi przestrzeń do dyskusji na tematy bliskie dekarzom a także jest źródłem aktualnych informacji na temat akcji. Na fanpage’u organizowane są również konkursy, w których do wygrania są cenne nagrody oraz koszulki i wlepki z logo projektu.

Na stronie www.dumnydekarz.pl dostępne są również wcześniejsze broszury Dekarze, a także więcej informacji na temat projektu.

4.8/5 - (12 votes)

Data publikacji: 7 kwietnia, 2021

Autor:

4.8/5 - (12 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły