Galeco 2020 – wizja i plany

Galeco_siedziba_Balice
Galeco_siedziba_Balice 

Mimo zapowiedzi i prognoz mówiących o pogorszeniu się sytuacji na rynku firm budowlanych mijający rok okazał się wyjątkowo dobry dla podkrakowskiego producenta systemów rynnowych. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach i czym tym razem planuje zaskoczyć nas Galeco?

Trudno rozpocząć nowy rok bez wcześniejszej oceny i ewaluacji tego mijającego. 2019 miał być czasem spowolnienia gospodarczego, co niewątpliwie stawiało szereg wyzwań wielu segmentom rynku, w tym także branży budowlanej. Przewidywania ekspertów na szczęście nie do końca się sprawdziły. Ostatnie 12 miesięcy były dla Galeco bardzo dobre pod względem finansowym. Zanotowaliśmy 10,7% wzrost sprzedaży względem ubiegłego roku.  Zysk z działalności został utrzymany na podobnym poziomie jak w latach poprzednich. Przewidujemy, że rok 2020 mimo trudnej sytuacji makroekonomicznej, recesji z zewnątrz, braku rąk do pracy i rosnących strat, będzie spokojniejszy – ocenia Szczepan Buryło, Prezes Zarządu w Galeco. Z badań rynku oraz rozmów przeprowadzonych z przedstawicielami branży wynika także, że rynek skręca wyraźnie w kierunku kupowania produktów wysokiej jakości. W segmencie budowlanym wciąż brakuje specjalistów i wykonawców pokryć dachowych, dlatego inwestorzy decydują się na sprawdzone rozwiązania i zakup materiałów, które będą gwarantem niezawodności.

fot. Galeco_Szczepan_Buryło
Szczepan Buryło, Prezes Zarządu w Galeco

Głos klientów

Rynek pokryć dachowych wciąż zmierza w kierunku uproszczania form. Polacy coraz częściej budują domy z prostymi, dwuspadowymi dachami, stropodachami lub takie, które wykorzystują oba rozwiązania. Galeco wychodząc naprzeciw potrzebom swoich odbiorców zamierza rozwijać produkty dedykowane właśnie nowoczesnemu budownictwu. – W ostatnich latach naszej intensywnej działalności rozwojowej przełomowym momentem było zaprojektowanie oraz wdrożenie do sprzedaży „kwadratowych systemów rynnowych”. Jako pierwsi przewidzieliśmy, że moda na tego typu rozwiązania w orynnowaniu oraz ogólnie pojętych pokryciach dachowych, będzie się dynamicznie rozwijać. Sukces naszej firmy to niewątpliwie nietypowe i nierzadko łamiące stereotypy pomysły, których efektem jest ogromne zainteresowanie ze strony naszych kontrahentów. Mogę obiecać, że Galeco w swojej innowacyjności, nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa – dodaje Krzysztof Piwowar Dyrektor Sprzedaży Krajowej Galeco.

Eko trend

„Ekologia” to hasło odmieniane w ostatnich miesiącach we wszystkich przypadkach. Nie powinno być w tym nic dziwnego, zważywszy na zmiany klimatyczne, jakim musimy stawić czoła. Proekologiczne podejście stało się ważne z perspektywy firm i pracowników, a coraz częściej jest też czynnikiem decydującym dla porównujących oferty klientów. Galeco również wprowadza zmiany w ramach swojej organizacji. – Liczą się nawet te z pozoru niewielkie, takie jak wymiana oświetlenia na oprawy ledowe, czy ograniczenie ilości wykorzystywanego papieru. Najbardziej skupiamy się jednak na możliwie najbardziej ekologicznym procesie produkcji. W tym celu minimalizujemy wytwarzanie odpadów przez racjonalne wykorzystanie surowców. Pozostałości segregujemy w sposób selektywny i przekazujemy niezwłocznie do uprawnionych podmiotów, z których większość poddaje je dalszemu recyklingowi. Od kilku lat współpracujemy również ze szwedzkim przedsiębiorstwem SSAB, które troszczy się, by proces produkcji blach, z których powstają później elementy systemów rynnowych Galeco, był jak najbardziej ekologiczny. Nie zapominamy również o tak ważnym aspekcie, jakim jest edukacja w zakresie ekologii, dlatego za pośrednictwem umowy podpisanej z organizacją odzysku, współfinansujemy jej działania w tej sferze. To jednak dopiero początek zmian, które zaplanowaliśmy na najbliższe 2-3 lata – przekonuje Monika Krynicka-Pałka, Specjalista ds. Zarządzania BHP i Ochrony Środowiska w Galeco.

Nowy rozdział

Niewątpliwie 2020 rok będzie przełomowym w ponad 20-letniej historii firmy.

Galeco_Anna_Góral
Anna Góral, Specjalista ds. Marketingu w Galeco

Wszystko za sprawą decyzji o wyborze ambasadora marki. – Myśląc o Ambasadorze Marki Galeco mieliśmy na uwadze, aby zarówno osobowość, postawa, jak i wyznawane przez niego wartości były zgodne i spójne z wartościami marki i firmy Galeco. Zależało nam na tym, aby osoba, która będzie nas reprezentować była uśmiechnięta, ambitna, profesjonalna w tym co robi i czym się zajmuje, a także uczciwa i kierująca się zasadami fair play – opowiada Anna Góral, Specjalista ds. Marketingu w Galeco. Ogłoszenie brand ambasadora Galeco zaplanowało na przełom stycznia i lutego. Czego możemy spodziewać się po nowonawiązanej współpracy? – Będzie to swego rodzaju niespodzianka dla naszych Klientów, która mamy nadzieje zostanie pozytywnie odebrana. Zawarliśmy porozumienie ze znanym sportowcem, światowej klasy, który przez trzy kolejne lata będzie Ambasadorem Marki Galeco. Szczegóły przekażemy niebawem.

Data utworzenia: 14.01.2020


Komentarze

  • Jacek K napisał(a):

    Jak widać na przykładzie firmy Galeco firmy pracujące na rzecz budownictwa mają się dobrze i jeśli są zarządzane przez rozważnych przedsiębiorczych ludzi będą nam konsumentom służyć z powodzeniem przez wiele lat.

  • Marek napisał(a):

    nie zauważyłem spowolnienia w branży budowlanej. są takie miejsca na mapie gdzie dużo buduje się, materiał potrzebny jej non stop. klienci lubią prostotę i ostatni trend eko. fajnie, że marka ma swojego ambasadora. to może być takie skojarzenie, a to ta osoba od rynien...

dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Podobne artykuły