Festool serwis – jakość bez kompromisów, nawet po upływie gwarancji
Festool dokonał przedłużenia okresu gwarancji obejmującej wszystkie wykonane usługi i wprowadza ZLECENIA NAPRAW ONLINE.
Standardowy 3-letni okres gwarancyjny napraw w Centralnym Serwisie Festool został wydłużony o 12 miesięcy.

Zasady promocji oraz dodatkowe informacje można znaleźć na stronie:
festool.pl/serwis/serwis-naprawczy
Centralny Serwis Festool
,,Dostarczenie narzędzi najwyższej jakości to nie nasze jedyne zobowiązanie. Nasze zobowiązanie nie kończy się nawet z momentem upływu trzyletniego okresu gwarancyjnego.” – zaznacza kierownik serwisu.
,,Każde urządzenie do sprawnego funkcjonowania na dłuższą metę wymaga czasem serwisu lub naprawy. My zapewniamy pełen zakres profesjonalnej obsługi serwisowej niezależnie od trwania okresu gwarancji. Bierzemy odpowiedzialność za nasze produkty nawet na długo po upływie gwarancji.” – dodaje Jerzy Januszewski, kierownik serwisu Festool.
,,Powierzając uszkodzony produkt do serisu Festool, z pewnością otrzymamy kompleksową, profesjonalną obsługę serwisową” mówi Januszewski i dodaje: ,,Serwis centralny Festool to miejsce doświadczonych i kompetentnych specjalistów, którzy doskonale znają swój fach. To oni uczestniczą w projektowaniu i wytwarzaniu narzędzi, zatem najlepiej dokonają napraw serwisowych. Znając projekt i specyfikę produkcji, gwarantujemy serwis na najwyższym poziomie. Można być spokojnym, że narzędzie będzie znowu w pełni sprawne i wydajne.
Mając pewność co do jakości naszych usług i narzędzi, bez obaw wprowadziliśmy przedłużenie okresu gwarancji na kolejne dwanaście miesięcy przy odpłatnych serwisach naprawczych” – zaznacza Januszewski.
ZLECENIE NAPRAWY ONLINE – sprawnie, bezproblemowo, szybko i z dodatkowym upominkiem.
,,Znając potrzeby naszych klientów rozumiemy, że podstawowym oczekiwaniem jest szybki i sprawny serwis narzędzia, tak by znów było gotowe do pracy. Aby jak najbardziej skrócić czas oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy dwa rozwiązania: opcja ZLECENIA NAPRAWY ONLINE oraz naprawę do 600 zł netto bez wymaganego potwierdzenia kosztorysu. Wówczas w przypadku naprawy, której koszt nie wynosi więcej niż 600 zł netto naprawa następuje od razu po zgłoszeniu, bez tracenia czasu na tworzenie i odbieranie potwierdzenia kosztorysu. -mówi Januszewski.
,,Po dokonaniu pełnej naprawy serwisowej, odsyłamy narzędzie na wskazany przez klienta adres. Opcja ZLECENIE NAPRAWY ONLINE również działa sprawnie i wygodnie. Zgłoszenia dokonujemy przez konto MyFestool, po czym narzędzie zostaje odebrane przez kuriera z każdego wskazanego przez klienta miejsca (domu, warsztatu, placu budowy itp). Po naprawie serwisowej, narzędzie gotowe do pracy dostarczane jest z powrotem pod wskazany adres wraz z dodatkową 12-miesięczną gwarancją.” – dodaje Januszewski.
Ponadto Festool dostarcza regularnie informacji dotyczących aktualnego statusu naprawy drogą sms-ową lub mailową.
Festool daje gwarancję, że wszystkie narzędzia objęte serwisem naprawczym są znów w pełni bezpieczne i sprawne do pracy.
Dlaczego warto dokonywać napraw w Centralnym Serwisie Festool?
Ponieważ zapewnione są:
-sprawdzenie ogólnego stanu narzędzia
-serwis naprawczy najwyższej jakości
-oryginalne części zamienne
-kompetentni technicy
-naprawa i kontrola zgodna z normami i standardami Festool
-bezpieczeństwo elektryczne potwierdzone certyfikatem
-oraz test naprawionych narzędzi w warunkach rzeczywistych
Dodatkowe informacje na temat serwisu Festool na stronie: www.festool.pl/serwis
Kupując elektronarzędzia często nie zastanawiamy co z serwisem i czy będzie dostępny za kilka lat, co zrobić gdy zepsuje się nam narzędzie do pracy. Fajny gest serwisu Festool z tym dodatkowym rokiem gwarancji. Opcja zamówienia naprawy przez Internet oraz kuriera powinna być dostępna we wszystkich serwisach, dobre udogodnienie ze strony Festool.
Firma Festool to według mnie lider na rynku elektronarzędzi,sprawdza się tutaj powiedzenie niemiecka jakość i dokładność są zawsze niezawodne.Festool rozszerzając swą ofertę serwisową o serwis online,czyli:zlecenie naprawy online wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników tych narzędzi do,których i ja należę.Cieszę się,że obecnie będę mógł zlecać fachową naprawę serwisowi online,co znacznie umożliwi mi oszczędność czasu jak i nerwów podczas osobistego wożenia elektronarzędzi do serwisu.