Ubrania robocze

Z amerykańskich wyścigów NASCAR wprost na polskie dachy – rękawice robocze Mechanix Wear

Marka Mechanix Wear to oferta ponad 70 różnych rękawic roboczych, którą amerykański producent konsekwentnie rozwija w swoich zakładach w Kalifornii.

Choć początkowo rękawice Mechanix Wear stworzone były dla mechaników samochodowych i używane w trakcie wyścigów NASCAR, to dziś rękawice tego producenta wspierają profesjonalistów każdej branży od mechaników, przez dekarzy, aż po pracowników platform wiertniczych na morzach i oceanach.

Rękawice robocze Mechanix Wear

Za sukcesem marki stoi doskonała jakość i dobór nowoczesnych materiałów, takich jak opracowana przez Mechanix Wear syntetyczna skóra Material4X®, czy specjalnie wyselekcjonowana naturalna skóra DuraHide™. Za ochronę najwrażliwszych części dłoni odpowiada opatentowana ochrona M-Pact® wykonana z termoplastycznej gumy, która nie wpływa w żaden sposób na zakres ruchów. Taki wynik osiągnięto dzięki opracowaniu nowoczesnych materiałów jak Material4X®, skóra DuraHide.

Oferta rękawic roboczych Mechanix Wear

W Mechanix Wear znaleźć można takie produkty, jak:

  • rękawice antyprzecięciowe (do pracy z ostrymi przedmiotami i krawędziami),
  • rękawice o podwyższonej przyczepności (do pracy ze śliskimi i bardzo cienkimi przedmiotami),
  • rękawice o podwyższonej widoczności (do pracy w słabych warunkach oświetleniowych lub w miejscach, w których dłonie operatora muszą być szczególnie widoczne),
  • rękawice do pracy w niskich temperaturach (do pracy w zimie lub w chłodniach),
  • rękawice ze zwiększoną wentylacją (do pracy w warunkach o zwiększonej temperaturze lub wilgotności),
  • rękawice dla spawaczy,
  • rękawice dla konkretnych grup zawodowych (stolarzy, dekarzy i cieśli).
Rękawice robocze Mechanix Wear

Ostatnia z wymienionych powyżej kategorii obejmuje m.in. model M-Pact Framer oznaczony kodem LFR-75. To częściowo bezpalcowa rękawica robocza zaprojektowana tak, żeby zapewnić wygodę i czucie podczas mierzenia czy cięcia drewna. Konstrukcja bez palców uwalnia kciuk, palec wskazujący i środkowy, dzięki czemu łatwiej jest obsługiwać narzędzia. Wyściółka dłoni D3O® reaguje na uderzenia pochłaniając i rozpraszając ich energię, co przydaje się przy pracy z dużymi elementami drewnianymi, młotkami czy gwoździarkami. Rękawica jest wykonana z odpornej na ścieranie skóry DuraHide™ i elastycznej gumy termoplastycznej, która chroni grzbiet dłoni przed obrażeniami spowodowanymi np. przypadkowym uderzeniem młotka oraz zapewnia dobry chwyt nadgarstka.

Rękawice robocze Mechanix Wear

Za promocją na rękawice LFR-75 i za oficjalną dystrybucją w Polsce wszystkich wyrobów marki Mechanix Wear stoi firma Workstyle Premium Equipment, która specjalizuje się w sprzedaży wysokojakościowej odzieży, obuwia i akcesoriów do pracy i m.in. amerykańskiej marki Carhartt. Dystrybucja rękawic prowadzona jest poprzez sieć partnerów handlowych rozsianych na terenie całego kraju (m.in. Gdańsk, Łódź, Kraków, Katowice, Białystok).

Rękawice robocze Mechanix Wear

Obecnie rękawica M-Pact Framer dostępna jest w cenie aż o 54% niższej niż w standardowym cenniku dystrybutora w ramach specjalnej promocji.

Kupuj również on-line www.workstyle.pl

5/5 - (22 votes)

Data publikacji: 9 maja, 2021

Autor:

5/5 - (22 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  1. amator
    poniedziałek, 10 maja, 2021

    Takie profesjonalne rękawice robocze,to jest marzenie wielu fachowców.Dla fachowców różnych branż takie profesjonalne rękawice z pewnością znajdą zastosowanie,natomiast dla tzw. zwykłego kowalskiego raczej będą zbędnym drogim gadżetem.

  2. modniś
    poniedziałek, 10 maja, 2021

    Ubiór pracownika budowlanego odgrywa znaczącą rolę w jakości wykonywanej przez niego pracy. Niewątpliwie znaczenie ma możliwość swobodnego wykonywania czynności, funkcjonalność a przede wszystkim ochrona. Dotyczy to również rękawic ochronnych. Miło jest jak rękawice posiadają również ciekawą kolorystycznie aplikację. Taka forma przyciąga wzrok i stanowi dodatkowy element reklamy firmy.

Podobne artykuły