SUPERDEKARZE i wymagający klienci Monier
Monier Braas rozpoczął cykl szkoleń wśród certyfikowanych SUPERDEKARZY pt. „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”. To część trwającego od ponad 6 lat programu SUPERDEKARZ oraz certyfikacji Braas.
Praca dekarza to nie tylko praca na wysokości, zakup i położenie dachówek czy obróbki komina. Znaczą część tego zawodu stanowią bowiem rozmowy i negocjacje z inwestorem, od których zależy obustronna satysfakcja ze zlecenia. Dlatego umiejętne ich poprowadzenie stanowi ogromny atut w tej branży.
– Dach jest jednym z najbardziej kosztownych etapów budowy, więc decyzje podjęte przez inwestora nabierają często charakteru emocjonalnego. To, czy będziemy umieli się dogadać, doprecyzować szczegóły czy przekonać do lepszego rozwiązania, jest ważne i dla wykonawcy dbającego o swoją reputację zawodową, i dla inwestora.– mówi SUPERDEKARZ, Waldemar Stanik z firmy STANIK S. C. Usługi Budowlane-Transport.
Podobnego zdania jest Jarosław Pawłowski: – „Wymagający klienci” zdarzają się w każdej branży, także i naszej. My musimy oczywiście profesjonalnie wykonać zleconą inwestycję, ale także rzetelnie go obsłużyć. Dlatego takie szkolenia bardzo nam się przydadzą. – dodaje SUPERDEKARZ, Jarosław Pawłowski z firmy Jar-Dach.
Szkolenie pt. ” Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” składa się zarówno z części teoretycznej, jak i praktycznej. W jego trakcie uczestnicy dowiadują się m. in. jak rozmawiać z kontrahentem, jak zaprezentować mu swoją firmę oraz kosztorys. Pierwsze z nich odbyło się w Opolu, jednak jak zapowiadają przedstawiciele marki Braas, w tym roku taki kurs przejdą kolejne grupy certyfikowanych SUPERDEKARZY (m. in. w Poznaniu i w Szczecinie). – Jako nowoczesna firma wychodzimy poza schemat szkoleń typowo technicznych. Poszerzamy ich zakres o tematykę związaną m.in. z komunikacją. Chcemy by współpracujący z nami dekarze kompleksowo podchodzili do „obsługi klienta”. Tego wymaga od fachowców współczesny rynek. – podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.
Na zakończenie zajęć każdy SUPERDEKARZ otrzymuje certyfikat świadczący o udziale w szkoleniu. Na kolejne 3 lata przedłużony zostaje mu także certyfikat Braas.
Więcej informacji o certyfikowanych dekarzach na www.superdekarz.pl.
Komentarze