Na rynku

Blachotrapez – dynamiczny rozwój i jakość

Rozwój firmy Blachotrapez jest bezsprzeczny. To już 150 placówek handlowych w Polsce, 209 w Europie. Ponad 300 doradców technicznych i 4 zakłady produkujące wyroby na najwyższym poziomie. Tak wygląda marka w liczbach, które gwarantują sukces wśród producentów pokryć dachowych w Polsce i poza jej granicami.

Na rynku polskim Blachotrapez jest już prawie od 50 lat. Jego stały rozwój dyktuje technologia, wiedza i chęć wprowadzania nowych rozwiązań. O sukcesie firmy decyduje zarówno jakość produktów, jak i ich dostępność. Na te parametry firma stawia od lat wciąż ulepszając jakość obsługi i dostępność oferty w Polsce i za granicą.

Dostępność i fachowe doradztwo kluczem do sukcesu

Produkt, choćby był dokonały, nie zostanie dostrzeżony, jeśli nie zadba się o jego dystrybucję. Blachotrapez doskonale zdaje sobie sprawę, iż kluczowym warunkiem poszerzania przez firmę wpływów jest dostępność towarów. Dlatego firma zwiększa liczbę placówek handlowych. 150 punktów w Polsce i 209 w Europie, to początek ekspansji, nie ostatnie słowo. Wykwalifikowana kadra ponad 300 doradców technicznych, odpowiadających na najbardziej wymagające oczekiwania,  buduje silną rynkową pozycję firmy z Rabki Zdroju. To właśnie odpowiedni standard obsługi zdobywa zaufanie, a co za tym idzie – lojalność klientów. Dystrybutorzy angażują się nie tylko w proces tworzenia oferty sprzedażowej, ale także udoskonalania produktu. Pozwala to na dogłębne poznanie oferty sprzedażowej, co przekłada się na korzyści dla potencjalnych kontrahentów.

Większa produkcja, większy zasięg

Firma rozwija nie tylko punkty dystrybucji i obsługę klienta. Zwiększa także swoje moce przerobowe i rozwija zaplecze transportowe. Dowód? 4 zakłady produkcyjne, w których powstają produkty dostosowane do zmieniających się potrzeb klientów, oparte o sprawdzone technologie. Na tym jednak nie koniec. Firma planuje bowiem otwarcie nowych zakładów w Warszawie i Rumunii. Takie podejście przekłada się na możliwości produkcyjne, zapewniając przy udziale w pełni zautomatyzowanej hali w Rabce Zdroju – 40 % przychód, który otwiera nowe perspektywy.

Firma, aby zapewnić profesjonalną obsługę począwszy od procesu produkcji, na dostawie skończywszy – posiada ponad 400 samochodów flotowych. Umożliwia jej to dotarcie w możliwie najkrótszym czasie do każdego miejsca w Polsce. Dzięki temu najbardziej sprawdzone, popularne produkty dostępne są od ręki, natomiast na specjalistyczne trzeba czekać tylko tyle, le to naprawdę konieczne.

Nad odpowiednimi relacjami z klientem pracujemy od kilkudziesięciu lat – mówi Rafał Michalski, prezes Zarządu Blachotrapez- Chcemy w oparciu o ich oczekiwania i  nasze wieloletnie doświadczenie pomagać  im w dokonywaniu wyborów. Zatem w codziennej pracy dbamy o najwyższą jakość produktów, które opracowane są w ramach sprawdzonych technologii, jak i o wysoki poziom bezpośredniej obsługi. W ostatnim czasie stanowczo zwiększyliśmy inwestycje przeznaczone na produkcje. Wiąże się to bezpośrednio z rozwojem sektorów dystrybucji i sprzedaży. 150 punktów handlowych w Polsce i 300 doradców technicznych o wysokich kwalifikacjach sprawia, że jesteśmy gotowi odpowiedzieć na najbardziej nawet sprofilowane wymagania. Przewidujemy także, że w przyszłości wskaźniki te mogą wielokrotnie wzrosnąć.

To dzięki nowym technologiom, najwyższej jakości produktom i wykwalifikowanym doradcom technicznym potwierdzone zostało zaufanie wśród klientów i osiągnięcie pozycji lidera w tej branży.

4.8/5 - (40 votes)

Data publikacji: 1 września, 2018

Autor:

4.8/5 - (40 votes)


Komentarze


Udostępnij artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły